Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: فیلم سینمایی «خروج» داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند، از نظر من خروج فیلم بسیار خوبی خواهد شد. تاریخ انتشار: 14:04 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۸۷۸

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد همکاری خود با ابراهیم حاتمی کیا را برای بازی در فیلم سینمایی خروج بسته‌ام، این فیلم دو ماه نیم فیلمبرداری خواهد داشت و به امید خدا برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان فیلمبرداری خروج تاکید کرد: به امید خدا فیلمبرداری خروج طبق زمانبندی اعلام شده از دهم شهریور ماه کلید می‌خورد، شروع فیلمبرداری از شهر دزفول بوده و در شهر‌های دیگر ادامه دارد.

 

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به نخستین همکاری خود با ابراهیم حاتمی کیا افزود: برای اولین بار است که در فیلمی از حاتمی کیا بازی می‌کنم، وی کارگردان صاحب سبکی است و به شخصه از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

وی درباره داستان فیلم سینمایی «خروج» اذعان کرد: خروج داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند، از نظر من خروج فیلم بسیار خوبی خواهد شد.

این بازیگر پیشکسوت درباره نقش خود در فیلم «خروج» اضافه کرد: من جزو یکی از همین مردان هستم، به نوعی از جمله نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی محسوب می‌شوم، این چند مرد در کشاکش این سفر همراه هم بوده و از اتفاقات بسیاری گذر می‌کنند.


وی درباره همبازی شدن با فرامرز قریبیان اضافه کرد: همکاری با فرامرز قریبیان اتفاق بسیار جذابی است، پیشتر قرار بود در فیلم مرگ پلنگ با وی همبازی شوم، اما به خاطر بازی در روزی روزگاری این شرایط فراهم نشد و کار به «خروج» ابراهیم حاتمی کیا رسید.

فیلی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: واقعیت امر زیاد اهل بازی برای جایزه‌ها نیستم، من همیشه فکر می‌کنم که صرفاً یک نقش خوب و قابل را به مردم ارائه دهم، رضایت مردم برای من صد هزار سیمرغ ارزش دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد فیلی اخبار سینما فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی