Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:59:08 GMT

عملیات پتروشیمی دهدشت روی ریل است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۶۱۱

عملیات پتروشیمی دهدشت روی ریل است

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پتروشیمی دهدشت روی ریل است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این طرح را متوقف کند.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور در بازدید از سایت پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و بیکاری در حوزه انتخابیه زیاد است افزود: به همین خاطر جوانان جویای کار برای اجرای پتروشیمی عجله دارند در حالی که باید زیر ساخت پتروشیمی آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به خارج شدن پتروشیمی دهدشت از لیست اقتصاد مقاومتی، گفت: عده‌ای در فضای مجازی و سایت‌ها آیه یاس خواندند و فکر کردند عملیات طرح متوقف می‌شود در صورتی که هلدینگ سهام دارد و جای نگرانی نیست.
وی عنوان کرد: چهار طرح بزرگ در کهگیلویه شروع کردم که آینده جوانان را تضمین می‌کند.
هاشمی پور با بیان اینکه کارهای زیرساختی پتروشیمی انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی در روند کار وجود ندارد، اظهار کرد: طرح روی ریل است هیچ قدرتی نمی‌تواند این طرح را متوقف کند.
وی اضافه کرد: پتروشیمی دهدشت از طرح‌های اولویت‌دار وزیر نفت است و صندوق توسعه ملی نیز آماده همکاری است و تأمین منابع ارزی به کمک صندوق حل می‌شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اقتصاد مقاومتی پتروشیمی سهام کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت