Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:44:34 GMT

آتش در ارتفاعات منطقه بیضاء مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۷۳۸

آتش در ارتفاعات منطقه بیضاء مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس شهرام منتصریضمن حضور در عملیات مهار آتش در این منطقه،گفت: این آتش سوزی از شب گذشته در عرصه‌های منابع طبیعی و ارتفاعات صعب العبور "بوزنجان" شهرستان سپیدان به وقوع پیوست که پس از اعلام حریق به واحد مرفوک منابع طبیعی ، بلافاصله تیم یگان امداد طبیعت اداره کل به همراه نیروی های یگان حفاظت شهرستان سپیدان و بخش بیضا به محل اعزام و عملیات اطفاء حریق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دامنه حریق بدلیل وزش شدید باد در نقاط کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه گسترده بود اما با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای جان برکف منابع طبیعی در همان ساعات اولیه و در تاریکی شب آتش تحت کنترل قرار گرفت و نهایتا حدود ساعت 5 صبح امروز بطور کامل مهار گردید.

منتصری ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از نیروها جهت پایش منطقه و اطمینان از مهار کامل آتش در منطقه حضور دارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به مساحت این حریق تصریح کرد:اطلاعات مربوطه پس از پایش کامل منطقه و بررسی فنی کارشناسان اعلام خواهد شد.

بوزنجان روستایی از توابع بخش بیضا شهرستان سپیدان می باشد و در حدود 45 کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.

کد خبر 4687331

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز منابع طبیعی فارس بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده در دامداری سمنان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : حریق ساعت یک بامداد به این سازمان اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی حریق  تیم‌های عملیاتی ایستگاه هالی یک ، ۴ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و با کنترل حریق که در انبار علوفه شکل گرفته بود نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

آتش پاد دوم رضا خادمیان گفت : با توجه به وسعت حریق این عملیات تا حوالی ۶ صبح  ادامه داشت .

 این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه  در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی