Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است برگزاری زودهنگام دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر, برای دو تیم و مربیان‌شان خطرناک خواهد بود.

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو  تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از اینکه برانکو به پرسپولیس بیاید این تیم ناموفق بود, اما بعد از حضور او دیدیم که برانکو تیم سیزدهم جدول را در پایان مسابقات دوم کرد و بعد از آن هم سه بار پیاپی به قهرمان لیگ و فینالیست آسیا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با این افتخارات کار برای مربی بعدی سخت خواهد بود. به هر ترتیب این تیم را باید از هفته پنجم به بعد مورد بررسی و قضاوت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه «کالدرون مربی بزرگی است.»، تصریح کرد: این مربی می‌تواند افتخارات پرسپولیس را ادامه دهد و تیم را در شرایط خوب حفظ کند, به شرط آنکه مانند برانکو از او هم حمایت شود تا زمان کافی داشته باشد. دیگر اینکه کالدرون چه بازیکنانی را کنار می‌گذارد و چه بازیکنانی را جذب می‌کند دلیل نمی‌شود که بخواهیم از او انتقاد کنیم. باید بدانیم که این مربی در مدتی که حضور داشته از همه چیز اطلاع کسب کرده و آگاهانه تصمیماتی را برای ترکیب تیمش گرفته است.

مربی پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به قرعه سخت این تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر, یادآور شد: با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته‌های اول بازی‌های دشواری با تیم‌های مدعی دارد, هواداران باید صبر کرده و تحمل‌شان را بالا ببرند و بعد از تغییراتی که در تیم رخ داده از وضعیت خیلی ناراضی نباشند, چراکه پیش از این نیز هم مربیان موفقی از تیم جدا می‌شدند و هم بازیکنانی لژیونر می‌شدند. در گذشته بازیکنانی مانند علی دایی, کریم باقری, علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس جدا و به اروپا رفتند، اما تیم کار خودش را ادامه داد. الان نیز که برانکو رفته است همین شرایط وجود دارد و پرسپولیس بدون او هم می‌تواند به روندش ادامه دهد.

ابراهیمی در رابطه به رویارویی زودهنگام پرسپولیس با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر, تأکید کرد: این کار را برای مربیان هر دو تیم و البته بازیکنان بسیار سخت می‌کند. دو تیم تغییراتی داشته‌اند و مربیان جدید آورده‌اند و نتیجه دربی بسیار می‌تواند برای ادامه فصل تعیین‌کننده باشد. به‌هرحال قرعه‌کشی است و امکان دارد دربی در هفته اول باشد یا در هفته پانزدهم، اما به نظر من اگر این مسابقه از هفته هشتم به بعد برگزار می‌شد خیلی بهتر بود, چراکه تیم‌ها بیشتر جا می‌افتند و کار برای‌شان راحت‌تر بود.

وی افزود: با توجه به اینکه اگر در دربی تیمی بازنده شود, مطمئناً هوادارانش خیلی صبر و تحمل نخواهند داشت, بنابراین برگزاری این بازی در هفته چهارم برای هر دو تیم و مربیان‌شان خطرناک خواهد بود. به نظر من با توجه به اینکه دربی خیلی زود قرار است برگزار شود, بهتر است هواداران صبر داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ابراهیمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاهان و تراکتور آن‌قدر امتیاز از دست دادند که حالا نسبت به تیم‌های پرطرفدار تهرانی از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار هستند؛ البته آنها روی کاغذ هنوز شانس دارند و همه امید‌های خود را از دست نداده‌اند، اما به هر حال در بحث احتمالات باید قبول کرد که شانس استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر است و امسال هم جام در تهران می‌ماند.

جدای از مباحث فنی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی این است که پرسپولیسی‌ها متحدتر به نظر می‌رسند و هیچ اختلافی بین رضا درویش و اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس نیست. در حالی که اختلاف جواد نکونام و علی خطیر را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال نگران هستند که دود این اختلاف در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر به چشم استقلال برود.

وضعیت کلی در استقلال به نحوی است که هیچ امیدی هم به حل اختلافات وجود ندارد و تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که همان مشکلات ابتدایی فصل در هفته بیست و چهارم هم وجود دارد. کار به جایی کشیده که دیگر هیچ‌کس برای آشتی دادن خطیر و نکونام آستین‌ها را بالا نمی‌زند. یک بار علیرضا دبیر این کار را کرد که البته به طور موقت آسمان روابط طرفین کمی آفتابی شد، اما دوباره همه چیز به تنظیمات کارخانه برگشت و حالا هم هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود که اختلافی در استقلال وجود ندارد و شرایط نرمال است.

جواد نکونام احساس می‌کند که با کمک هواداران و بازیکنانش می‌تواند تیم را قهرمان کند؛ البته او در آخرین کنفرانس خود گفته امیدوار است باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کند، اما به هر حال شرایط کلی در استقلال مساعد به نظر نمی‌رسد در حالی که پرسپولیس حداقل از این نظر وضعیت بهتری دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • یک فوتبالیست ایرانی در دربی مسکو