Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@22:27:00 GMT

صبا راد و همسرش آقای توریست را نجات دادند+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۹۱۶

سلام عزیزانم حتما خیلی از شما ماجرای فلیپ، دوچرخه سوار آلمانی توریستی که تصمیم میگیره بعد از نجات از بیماری سرطان با فروش پیانو(ایشون نوازنده پیانو هستن)به چند کشور سفر کنه(بارکاب زدن)و پیام شکست سرطان رو به همه بیماران مبتلابه سرطان در کشورهای مسیر رکاب زدنش بده شنیدین در ادامه مسیرش که به ایران میرسه متاسفانه در شمال کشور بیش از ده نفر میریزن روی سرش و ضمن دزدی اموال و دوچرخه اش تا میتونن میزننش خبر بد اینکه فلیپ وقتی به دزدا میرسه تلفنی در حال صحبت با مادرش بوده و مادرطفلکیش تمام اون دقایقی که بچه اش داشته کتک میخورده میشنوه و به هر شکلی که می شد خودشو میرسونه ایران فلیپ هم به تهران منتقل می شه و در بیمارستان بستری میشه از اونجایی که همسرم مانی رهنما دوچرخه سوار هم هستن تصمیم میگیرن برن بیمارستان عیادت و دلجویی از فلیپ که این موضوع خیلی فلیپ رو خوشحال میکنه بعد از مرخص شدن از بیمارستان روزیکشنبه فلیپ اومد آموزشگاه موسیقی ما و هیچ وقت لحظه ای که پای پیانو نشست و با بغضی عجیب و غم انگیز شروع به نوازندگی کرد از ذهنم پاک نمیشه و چند ساعتی کنار مانی موند و گپ زدن و ساز زدن و خلاصه میگه من باید برم مانی ازش میپرسه خوب الان با خانواده کجا هستین فلیپ میگه یه خانواده ایرانی برای چند روز پذیرای ما هستن و ماهم خیالمون راحت میشه و ازش خداحافظی میکنیم و میره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..متاسفانه قسمت غم انگیز بعدی سفرش دیروز رقم‌میخوره...من و مانی مشغول کار توی آموزشگاه بودیم که فلیپ زنگ زد و تقاضای کمک کرد از اونجایی که توی شمال دندونای فلیپ رو خرد کرده بودن و اینجا تحت عمل قرار گرفته و حرفهاش خیلی واضح نبود مانی بهش گفت فلیپ لوکیشن بده من بیام پیشت (ساعت هفت غروب)میرسه به فلیپ که ساعت دو بامداد پرواز داره اون خونواده بخاطر چند روز حضور این چهار نفر(فلیپ،دوستش،مامان فلیپ،دوست مامانش)پانزده هزار دلار طلب میکنن و میگن تا این پول ندیدن حق ندارین از خوونه ما برین بیرون در واقع گروگان میگیرن این بنده های خدارو

مانی با پلیس تماس میگیره و منم توی آموزشگاه که از فرط ناراحتی سردرد شدید شده بودم زنگ زدم به زهرا جان خاتمی که زبان آلمانی میدونه به کمکون بیاد و زهرا هم موضوع رو برای پدرشون میگن و ایشون هم محبت میکنن با همسر زهرا جان به مانی ملحق میشن و خلاصه با حضور پلیس که واقعا ازشون ممنونم و دوستان خوب از جمله آقاحامد موفق میشیم فلیپ و خانواده اش رو از دست اون خانواده نجات بدیم منم خودمو بهشون رسوندم و دیدیم حالا که اینقدر اینجا اذیت شدن و حق مردم ما این نیست ازمون به این بدی یاد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: توریست فلیپ صبا راد دوچرخه سوار آلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره قبولی مدیریت بحران سیل

  درحالی که این موج بارشی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه‌های شرقی تلفات بالایی بر جای گذاشت با هشدار به موقع هواشناسی و آماده‌باش نیروهای امدادی در ایران با خسارت و تلفات کمتری نسبت به حوادث مشابه قبلی همراه بود و تنها نگرانی خسارت سدهای خاکی و جاری شدن سیلاب به داخل روستاها و شهرها است.
یکی از این حوادث، مفقود شدن سه دختر ۱۲ ، ۱۷ و ۲۰ ساله بود که از روز سه‌شنبه مفقودی آنان اعلام شد. در حالی‌که بیم آن می‌رفت هرسه قربانی سیلاب شده باشند، امدادگران هلال‌احمر آنها را زنده پیدا کردند. به گفته یزدان افشاری فرماندار عنبرآباد،اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده‌های عشایری اعلام کرده بودکه محل را هنگام سیلاب ترک‌کنند، اما خانواده‌ها حاضر به جابه‌جایی نشدند تا این‌که سه دختر عشایری درگیر سیلاب شدند.
یعقوب دادالهی، دهیار روستای‌کوشکمور درباره این حادثه به جام‌جم می‌گوید: «این سه دختراز عشایر بوده و در روستای سرجنگل عشایر، یکی از روستاهای بخش مردهک درگیر حادثه و بارندگی شدید شدند. آنها هفت خواهر هستند و چون هیچ پسری در خانواده نیست، این سه دختر معمولا گوسفندان را برای چرا به مراتع می‌برند. روز سه‌شنبه چند گوسفند این دختران درگیر سیلاب شدند و سه خواهر تصمیم گرفتند احشام خود را نجات دهند، اما با شدت یافتن بارندگی و این احتمال‌که درگیر حوادث ناگوار شوند، به خانه یکی از عشایر رفتند تا پس از فروکش کردن سیلاب به خانه خود برگردند.»
در مدتی‌که سه خواهر برای درامان ماندن از سیلاب به خانه یکی از هم‌عشیره‌های خود پناه برده بودند، خانواده آنها نگران از وضعیت نامعلوم دختران خود از نیروهای امدادی درخواست‌کمک‌کردند. به گفته دادالهی، دخترها منتظر بودند سیل فروکش‌کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با کمک‌ نیروهای امدادی هر سه صحیح و سالم نزد خانواده خود برگشتند: « خسارت‌های زیادی به مناطق سیل‌زده وارد شده و به دلیل تخریب جاده‌های ارتباطی، هیچ رفت و آمدی نداریم. متاسفانه محصولات‌کشاورزی مانند هندوانه وگوجه‌ که مردم ‌کاشته بودند، از بین رفت و محصولات خودم نیز آسیب دیده است.»
گرچه حادثه مفقودی سه نوجوان در سیلاب عنبرآباد ختم به خیر شد، اما در جاسک قربانی‌گرفت. علی مهرانی فرماندار جاسک گفت:«دو جوان ۱۴ و ۲۰ ساله اهل روستای زهریکارسورک شهرستان جاسک در گودال آب ناشی از سیلاب مشغول شنا کردن بودند، اما به دلیل گل‌آلود و باتلاقی بودن زمین، هر دو گرفتار شده و جسدشان توسط اهالی بیرون کشیده شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در خصوص آخرین اقدامات امدادی در سیل جنوب‌ کشور گفت: «ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته، ۴۳ مسافر دو دستگاه اتوبوس‌که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب سیستان و بلوچستان ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب شامل ۱۰۰ نجاتگر از هلال احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زر‌آباد اعزام شدند. 
سیلاب علاوه بر ایران در کشورهای همسایه از جمله عمان هم قدرت‌نمایی می‌کند. در شرایطی‌که ۲۱ خدمه یک نفتکش سریلانکایی در اثر طوفان در حال غرق شدن در دریای عمان بودند، با اعلام مرکز جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک، یک شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و تمام خدمه را نجات داد. پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند و وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی