Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا در مشهد گفت: این رشته هم اینک عمومی و فراگیر شده است و برخی باشگاهها نیز بدون مجوز فعالیت می کنند اما رصد می شوند.

ناصر پور علی فرد با بیان اینکه پارسال ۳۶۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام به دلیل تخلفات مختلف بسته شد افزود: هر گزارشی که در خصوص فروش مکمل در باشگاه به ما برسد با خاطیان برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام در کشور امارات متحد عربی گفت: مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در پیش است و در مهر ماه بهترین های منتخبان مسابقات کشوری برای حضور در مسابقات جهانی مشخص می شوند و با توجه به عمومی شدن این رشته در شهرستانها استعدادهای بسیار خوبی شکوفا شده و هم اینک در قالب تیم ملی به مسابقات آسیایی هم اعزام شده اند.

انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور همه ۱۷ عضو این مجمع از جمله رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع امیرحسین اخوان، سروش پورآزاد، احسان عسگری، علیرضا کرباسچیان و سید عماد محمدزاده به عنوان نامزد ریاست ثبت نام کردند که پیش از آغاز رای گیری کرباسچیان به نفع پورآزاد انصراف داد.

در پایان رای گیری پور آزاد که از آبان ماه پارسال به عنوان سرپرست در این هیات مشغول به فعالیت بود با کسب ۱۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی انتخاب شد. 

۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انتخابی تیم ملی تیم ملی خراسان رضوی مدیر کل ورزش و جوانان استان مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • حمله شدید و بی‌سابقه هادی چوپان به رئیس فدراسیون پرورش اندام
  • هادی چوپان: رئیس فدراسیون پرورش اندام بیمار است! | نصیری: مسابقاتی که هادی چوپان رفت اصلا ورزش نیست! | دعوای گرگ پارسی با رئیس فدراسیون بالا گرفت!