Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ مصدوم نیست اما زیدان تصمیم گرفت او را به اتریش نبرد.

طرفداری- لیست زین الدین زیدان برای ششمین بازی دوستانه رئال مادرید، حاشیه های زیادی داشت. عدم حضور گرت بیل و هامس رودریگز قابل درک است اما غیبت مودریچ نه.

به گزارش نشریه آ اس، رئال مادرید امروز عصر در دیدار دوستانه، برابر رد بول سالزبورگ قرار خواهد گرفت اما خبری از مودریچ نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا مودریچ، برنده توپ طلا، در سن 33 سالگی احساس می کند به پایان دورانش در رئال مادرید نزدیک شده است. در واقع رئال مادرید با حرکات خود در نقل و انتقالات، تمایل خود را برای جذب یک هافبک قدرتمند و البته فیزیکی مانند پل پوگبا نشان داده است. گرچه در این مرحله این انتقال بسیار دشوار به نظر می رسد اما در صورت به وقوع پیوستن این احتمال، آینده مودریچ یا کروس به خطر می افتد و با توجه به اینکه قرارداد کروس به تازگی تا سال 2023 تمدید شده، مودریچ وضعیت خودش را مساعد نمی بیند.

با اینکه گفته می شد مودریچ در تمرینات مشکل عضلانی داشت، جلسات تمرینی دیروز چنین موضوعی را اثبات نمی کند و همین موضوع، باعث ایجاد شک و تردیدهایی در خصوص آینده این بازیکن شده است. گفتنی است باشگاه میلان از طریق بوبان، با مدیر برنامه های مودریچ در ارتباط بوده است و علاقه زیادی به جذب این ستاره کروات دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • لوکا مودریچ کنار اهرام مصر + عکس
  • فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و بازیکنان کرواسی در اهرام مصر / فیلم