Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@11:21:30 GMT

مصاف تدارکاتی شاهین بوشهر و گل‌گهر در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۳۶۸

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر دو تیمی هستند که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و به دنبال دستیابی به حداکثر آمادگی برای رقابت در لیگ نوزدهم هستند. 

ایزدپناه، سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در خصوص آماده سازی این تیم پیش از شروع فصل گفت: به دعوت باشگاه گل گهر برای انجام دیداری تدارکاتی راهی سیرجان خواهیم شد تا روز شنبه ۱۹ مردادماه به مصاف گل گهر سیرجان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: با اعلام کادر فنی این بازی آخرین دیدار تدارکاتی تیم قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش هنرمند شاخص موسیقی: ساسان نوذری، هنرمند شاخص هنر‌های نمایشی: احمدرضا قربانی، هنرمند شاخص هنر‌های تصویری: حسن خمسه، هنرمند شاخص هنر‌های تجسمی: عبدالرحیم شاه حسینی، هنرمند شاخص آفرینش‌های ادبی: حیدر منصوری، هنرمند شاخص ادبیات پایداری: مونس عبدی زاده و هنرمند شاخص پژوهش هنر: علیرضا میرشکاری معرفی شدند.

همچنین در دو بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

در عرصه تولید آثار مردمی و جریان سازی هنر مردمی نیز صادق آزاد فر، برتر شناخته شد؛ و در نهایت عنوان و جایزه چهره برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر به اکبر ابراهیمی نوازنده، آهنگ ساز و صدابردار تعلق گرفت.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال