Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: خط مشی رسانه‌ای باید در جهتی باشد که باعث برآورده شدن نیازهای زندگی انسان، غنی شدن فرهنگ و جلوگیری از هرز رفتن استعدادهای انسان شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: همه می‌دانیم که امروز وسایل ارتباط جمعی نقش بسیار چشمگیری در تغییر نگرش، برانگیختن عواطف، احساسات و باورها و تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ مردم هر جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چنانچه خط مشی گذاری رسانه‌ای در جهتی باشد که باعث برآورده شدن نیازهای زندگی انسان، غنی شدن فرهنگ، جلوگیری از هرز رفتن استعدادهای انسان شود با فرهنگ و جهان پایداری (جهان بینی) حاکم بر جامعه سازگاری یافته و باعث ایجاد نظم و تعادل در جامعه خواهد شد و اگر این گونه نباشد جامعه به سمت درستی پیش نخواهد رفت .

استاندار اصفهان افزود: امروز رسانه در خدمت بشر است چنانکه در طول تاریخ با شکل های متفاوتی در خدمت بشر بوده بنابراین بر رسانه هم قواعد بشری می تواند حاکم باشد و هم قواعد الهی، اما آنچه دارای عاقبت است، آن رسانه ای است که قواعد الهی بر آن حاکم باشد و زیرا به فرموده قرآن عاقبت از آن متقین است.

 رضایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ "رعایت محدودیت ها در اسلام موجب می‌شود نیروها هرز نرود و نتیجه اش باعث رشد فکری و علمی و عملی جامعه می‌شود"، گفت: امروز که در یک نبرد نابرابر رسانه ای توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته ایم، و با توجه به اینکه دفاع از اسلام واجب بوده و برای این دفاع باید آماده بود؛ لازم است بیش از گذشته در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن ایستاده و با آن مقابله کرد.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین وجود تأسیس رسانه و فعالیت بر کسی پوشیده نیست اما نحوه کیفیت و چگونگی حضور در آن مسئله دیگری که باید از اساتید اخلاق فقها و قانونگذاران در یکجا مجتمع شده و پیرامون حدود و ثغور این مسئله و نیز موضوعات جدید که امروز در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای پیش آمده به گفتگو و تبادل نظر بنشینند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: نه تنها خبرنگاران بلکه تمامی فعالان رسانه‌ای امروز در اصفهان به خوبی آن مرز  باریک بین جستجو و تجسس،  تبلیغ و تدلیس، طنز و فکاهی، معقول و خرافه، دروغ و راست، نقد سازنده و تخریب، عدالت‌طلبی و بی تقوایی و همچنین ارزش‌های الهی و آزادی را شناخته و تلاش خود برای حرکت در خط مبذول داشته و دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصفهان جامعه خرافه قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پیکان و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پیکان و هوادار امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پیکان و هوادار

لیگ برتر ایران (پیکان - هوادار) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 745679

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • تحقق شعار سال و کاهش 40 درصدی مالیات بخش تولید با لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • الگوی مطالبه‌گری در چارچوب قانون