Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در متروی تهران با عنوان "عصرانه کتاب"خبر داد. /نمایش مترویی با هدف آموزش حقوق شهروندی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا شد. تاریخ انتشار: 15:33 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۹۶۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در متروی تهران با عنوان "عصرانه کتاب"خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و هم چنین ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس مانند ایثار، جهاد و شهادت و افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس به خصوص شهید منوچهر مدق برگزار می‌شود، مسافران مترو ضمن مطالعه کتاب یاد شده می‌توانند در مسابقه فرهنگی عصرانه کتاب شرکت کنند.

در این برنامه ضمن معرفی کتاب منوچهر مدق که به روایت خانم فرشته ملکی، همسر شهید و توسط مریم برادران نوشته شده مسابقه‌ای با عنوان "عصرانه کتاب" ویژه مسافران مترو برگزار می‌شود.

علاوه بر رونمایی از اثر یاد شده در نشستی صمیمی که با حضور همسر شهید و نویسنده کتاب برگزار می‌شود برنامه کتاب خوانی نیز با حضور مسافران برگزار می‌شود و از برگزیدگان مسابقه عصرانه کتاب تقدیر می‌گردد.

این نشست امروز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ در ایستگاه متروی میدان شهدا و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

علاقمندان به مطالعه کتاب می‌توانند با مراجعه به تارنمای انتشارات روایت فتح به نشانی www.revayatfath.ir ضمن استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی و تهیه کتاب از ۱۵ تا ۲۳ مرداد جهت شرکت در مسابقه عصرانه کتاب اعلام آمادگی نمایند.

حقوق شهروندی در"نمایش‌های مترویی" بازگو شد

نمایش مترویی با هدف آموزش حقوق شهروندی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا شد.

این برنامه با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان "نمایش‌های مترویی" در ایستگاه‌های صادقیه، تئاترشهر و تجریش برگزار شد.

هدف از اجرای این نمایش‌ها ارتقا بیشترسطح آگاهی مسافران از حقوق شهروندی بود که توسط هنرمندان عرصه نمایش اجرا شد.

در این نمایش بازیگران با بیان مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی متروبا موضوعات دستفروشان، متکدیان و رعایت نکردن نظافت شخصی نسبت به ارائه راهکار درباره این مشکلات ایفای نقش كردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو کتابخوانی میزان نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طی دوسال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و یکی از ویژگی‌های مسئولین این دستگاه پیگیری مداوم امور است.

افشارچی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشا خیر و به نفع مردم است، افزود: از فرمانداران و مسئولین استان در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تاثیرگزار بنگرند و در این راستا عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد؛ کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را دربر می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی از اهداف مهم ما است و ترویج کتاب و کتابخانه و تربیت فرهنگی منشا خیر و به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله، باید و نبایدهای حقوق شهروندی و... است. در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

استاندار زنجان ضمن اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان، گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، راه آهن و ترمینال محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان استندهای ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافرین ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد