Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:50:25 GMT

دورهمی عکاسان کشور در پل طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۵۱۹

دورهمی عکاسان کشور در پل طبیعت

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در ششمین هفته "عصرانه هنر پل طبیعت" شرکت نوسازی عباس آباد با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی برنامه عکاسی از مجموعه «پل طبیعت تهران» را با رویکرد ترویج هنر و تعامل با اساتید و هنرمندان عکاس و تولید آثار جدید ارزشمند از نگاه عکاسان جوان عصر جمعه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در محور‌های نما‌هایی از پل (شگفتی و تفاوت)، فضا‌های شهری، معماری مجموعه پل طبیعت، حضور مردم و بازدید کنندگان، چشم انداز و فضا‌های طبیعی پل طبیعت و پارک طالقانی و نگاه‌های خاص و خلاق به این مجموعه (عکاسی خلاقانه) برگزار می‌شود و عباس عربزاده، ساسان مویدی، مجید ناگهی و حسن غفاری استادان مشاور برنامه هستند.

از مجموع آثار تولید شده در این روز تعداد ۳۰ اثر از ۳۰ نفر برای آرشیو شرکت نوسازی عباس آباد با حفظ مالکیت معنوی عکاس به مبلغ هر اثر ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال خریداری می‌شود.

"عصرانه هنر پل طبیعت" به صورت هفتگی و در قالب جشنواره تابستانی "تابستان باغستان" منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با رویکرد ترویج هنر اصیل ایرانی و تعامل با اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان برجسته ایرانی عصر جمعه هر هفته روی پل طبیعت با موضوعاتی مانند: نمایش، خوشنویسی، کاریکاتور، خط نقاشی، موسیقی، ... میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

در هفته‌های پیشین هنرمندان هنر‌های نمایشی، موسیقی، کاریکاتور، تصویرسازی و صنایع دستی در پنج هفته متوالی به اجرای برنامه پرداختند.


در پایان این برنامه به کلیه راه یافتگان این برنامه از سوی انجمن عکاسی میراث فرهنگی و شرکت نوسازی عباس آباد گواهی حضور اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: روز یکم اردیبهشت ماه بهانه‌ای است که نام و یاد سعدی شیرازی را گرامی بداریم، شاعری که برای همه ما قابل احترام و تمجید است.

او ادامه داد: امسال تلاش کردیم در ستاد برگزاری و بزرگداشت سعدی شیرازی که دبیری بر آن عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است، هم‌افزایی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های فرهنگی در کنار هم قرار بگیرند تا مجموعه برنامه‌هایی را در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک ببینم تا بتوانیم از این طریق اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش با اندیشه‌های سعدی آشنا کنیم.

قانعی با بیان اینکه موسسه سعدی شناسی و گروه‌های مختلف هنری هم در کنار ما بودند، گفت:طی هفته پیش رو برنامه مفصلی تدارک دیده شده و قرار است اختتامیه هفته فرهنگی و هنری سعدی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر کشور در تهران برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها منجر به ارتقای فرهنگی و رشد تمدنی ایران شود و ادامه داد: مجموعه برنامه‌هایی نیز در سفارت‌خانه‌های مختلف کشور‌ها برگزار می‌شود و رویداد‌های مختلف فرهنگی و هنری را در پیش خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد
  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت