Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


۸۸۱۱...۰۹۳۸: با عرض سلام در خصوص سهامداران زمین‌های شهرداری شهر صالحیه شهرستان بهارستان که تعداد فیش‌ها ۲۵۰ فیش بود تعاونی این تعداد رو به ۴۰۰ رسونده و زمین ۱۵۰ متری و به هر نفر میخواهد ۶۰ متر بدهد که کسی پاسخگو نیس لطفا رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۹۶۸۰...۰۹۱۵: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۹۶ دو سال است که در بلاتکلیفی بسر می‌برند و بتازگی از مرداد ماه امسال فقط ۱۵۰۰نفر بکارگیری شده اند و۵۵۰۰ نفر دیگر هنوز جذب نشده اند و همچنان بلاتکلیفند. این در حالیست که در جلسه اخیر کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا ۲۵ مرداد ۹۷ تمامی پذیرفته شدگان جذب دستگاه قضایی شوند؛ لذا با توجه به جلسه فردای هیئت دولت خواهشمندم از وزیر محترم دادگستری جویا شوید؛ چه اقداماتی تاکنون صورت گرفته و چه نتایجی حاصل شده و سرنوشت این پذیرفته شدگان چه می‌شود؟ با کمال تشکر


۷۱۲۴...۰۹۱۰: سلام لطف کنید در مورد جذب کارکنان قوه قضائیه هم صحبت کنید، قبول شدگان از سال ۹۶ بلاتکلیف هستند.


۰۶۹۹...۰۹۱۲: سلام. حق ما را در زمین‌های صالحیه شهرستان بهارستان‌ضایع کرده اند و پاسخ گو نیستند اول اعضا از ۲۵۰ تا به ۴۰۰ رسانده اند دوم متراژ زمین‌ها را از ۱۵۰ به ۶۰ متر کاهش داده اند مسولین شهرداری می‌گویند بروید جایی دستتان جایی بند نیست و پاسخ گو نیستند الان ۴۰۰ نفر که با فروش خانه و ماشین این زمین‌ها تهیه کرده اند مانده اند نه دیگر توان خرید خانه خود را دارند.


۳۷۶۰...۰۹۱۳: شما را به خدا یک فکر بحال ما کارگران بکنید شش ماه است که خانوادام رنگ گوشت را ندیده اند چقد سویا بجای گوشت بخوریم.


۸۴۷۵...۰۹۱۴: سلام. من از قزوین روستای زرجه بستان این پیام را می‌فرستم حدود ۳۰۰ هکتار از مراتع جنگل‌های اینجا آتش گرفته به شهر استان زنگ زدم کسی نیامد خاموش کند.


۱۶۵۵...۰۹۱۳: باسلام. وقت بخیر. چرا کسی به داد طبقه ضعیف جامعه نیست، کارمندان دولت سبد حمایتی را دریافت کردند سهام عدالت دارند، ولی کارگر‌ها خیر چرا؟ به خدا ما یارانه ام نمی‌گیریم، هیچ کس هم جوابگو نیست. چهار سال پیش یارانه مان را قطع کرده اند هر چقدر پیگیری کردیم کسی جواب گو نیست.


۱۶۹۰...۰۹۱۳: با سلام لطفا پیگیر کنکوری‌های نظام قدیم باشید. تو رو خدا به داد بچه‌ها برسید. درصد‌های خوب، ولی رتبه‌ها همخوانی نداره. یه جایی داره بی عدالتی میشه. خواهش میکنم صدای ما باشید.


۶۳۴۳...۰۹۱۸: سلام. خدا قوت. در شهرستان ملایر از استان همدان یک هفته هست مرغ گیر نمیاد. تو رو خدا مطرح کنید.


۰۸۴۶...۰۹۱۳: با سلام، سازمان امور مالیاتی (دارایی) در صورت تاخیر در پرداخت مالیات بر آن جریمه می‌بندد، ولی اداره دارایی نجف آباد مدت دو سال است از حقوق ما بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ مبلغی را برداشته و برای پس دادن آن امروز و فردا می‌کند. لطفا پیگیری شود.


۳۶۲۸...۰۹۰۳: گزارش تخلف و تبانی در سایت دیوار برای افزایش قیمت خودرو از دیروز گروهی با آگهی فروش فوری جنسیس کوپه با قیمتی ۲ برابر ارزش واقعی سعی در تبانی برای افزایش قیمت خودرو و تشویش اذهان عمومی دارند. لطفا بررسی کنید.


۱۸۴۸...۰۹۱۴: سلام خسته نباشید ده سال پیش مسکن مهر ثبت نام کردیم قرار بود سال ۹۳ تحویل بگیریم تحویل ندادن هیچ کارگاه کلا تعطیله، بانک هم برا کار نیمه کاره که رها شده قسط میخاد حکم اجرا کشیده هیچ نهاد وارگانی هم جوابگوی ما نیست تو رو به قرآن پیگیری کنید. مجتمع ۳۶ واحدی مسکن مهر تاکسیرانی اهر، آذربایجان شرقی، امیرحضی زاده از اعضا

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد

به گزارش «تابناک»» به نقل از ایرنا، عبدالله شمس ناتری افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان