Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@09:36:55 GMT

رویای شیرین رئیس جمهور به روایت حسین دهباشی!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۹۲۴۸

رویای شیرین رئیس جمهور به روایت حسین دهباشی!

به گزارش جام نیوز، حسین دهباشی، کارگردان فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 که بعدها به دلیل عملکرد نامناسب دولت تدبیر و امید به یکی از مخالفان رئیس جمهور تبدیل شد، به اظهارات اخیر روحانی واکنش نشان داد.

 

دهباشی در صفحه توئیتر خود نوشت: «مدیرعامل هما می‌گوید [علیرغم وعده‌های اروپا به عدم تبعیت از تحریم‌های آمریکا] به هواپیماهای مسافربری ما سوخت نمی‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وزیرخارجه می‌گوید: اجازه نمی‌دهیم مردم بی‌غذا و دارو بمانند! ولی ر.جمهور وعده می‌دهد اگر #برجام بماند خرید/فروش سلاح می‌کنیم! چه رویای شیرین و چه خواب سنگینی!»

 

 

حسن روحانی در حالی مدعی دستاورد های برجام در سالیان گذشته شده است که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم چیزی جز این را نشان می دهد!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برجام حسین دهباشی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به کاخ نخست وزیری و ریاست جمهوری این کشور با بنر‌ها و پرچم‌های دو کشور، تزیین شده است. 
مردم پاکستان این سفر را پس از جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی بسیار به موقع می‌دانند و خواهان تشکر از ایران هستند.
البته استقبال گرم و به یاد ماندنی از مقام‌های ایران در سفر به پاکستان از دیر باز یکی از آداب و سنت‌های مردم این کشور است.
اشتراکات فرهنگی، دینی، تاریخی و مردمی بین دو کشور موجب شده است، طبق یک نظرسنجی، پاکستانی‌ها بیشترین علاقه را در جهان به مردم ایران داشته باشند.
مردم پاکستان عقیده دارند که این سفر می‌تواند آینده‌ای بهتر برای مردم دو کشور همسایه و برادر رغم زند.

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • اهمیت صبحانه برای کودکان
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • روایت روزنامه پاکستانی از اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد