Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شش نماینده کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند. تاریخ انتشار: 16:49 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۰۰۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دیدار‌های مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز (چهارشنبه) در شهر تفلیس برگزار و نمایندگان کشورمان موفق به حضور در ۶ مسابقه نیمه‌نهایی شدند و ۳ کشتی‌گیر هم منتظر صعود حریفان برنده خود به فینال هستند تا در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز کشتی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور در یک مسابقه حساس مقابل رضا خدری با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد، سپس نماینده گرجستان را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. رضا خدری هم منتظر صعود ناصرپور به دیدار فینال است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دیدار نخست کشتی‌گیری از گرجستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و در دیداری حساس مقابل محمد نوربخش با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. نوربخش باید منتظر حضور دلخانی در دیدار فینال باشد تا به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. سامان عبدولی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در کشتی نخست نماینده گرجستان را با نتیجه ۸ بر یک مغلوب کرد و در دیدار بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد حریف قرقیزستانی گذشت و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در کشتی اول با نتجیه ۸ بر صفر حریف سوئدی را مغلوب کرد و در دور بعد هم حریفش به دلیل مصدومیت حاضر نشد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

کشتی آزاد:

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به دست آورد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی در دو کشتی و با نتایج مشابه ۸ بر صفر نمایندگانی از کشور‌های گرجستان و اسلواکی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۸ کشتی‌گیر حضور دارند، بهمن تیموری در دیدار نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نماینده گرجستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی یونس امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزاری است و امروز (سه‌شنبه) رقابت‌های کشتی فرنگی در پنج وزن دوم برگزار شد.

در ۵ وزن اول این مسابقات ناصر علیزاده و امین میرزازاده موفق به کسب مدال طلا شدند، پویا دادمرز به مدال نقره و ایمان محمدی هم موفق به کسب مدال برنز شد. امیر عبدی هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 6079484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی