Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران شامل وزیران امور خارجه، دفاع، اطلاعات و کشور، در چهاردهه اخیر در این بیانیه که امروز چهارشنبه منتشر شده است، اقدام غیرمنطقی و بی سابقه دولت آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

این کمیسیون اقدام دولت آمریکا را از روی عصبانیت و ناشی از شکست های پی در پی دولت این کشور در مجامع سیاسی و بین المللی در برابر ملت ایران دانست و حمایت خود از وزیر امور خارجه، به عنوان مسئول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و امین نظام اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه خاطرنشان کرد: کمیسیون عمیقاً بر این باور است که توانمندی ها، نفوذ کلام، حقانیت و در نتیجه تأثیر تلاش های صادقانه وزیر امور خارجه، بر افکار عمومی جهان نقش مهمی در خنثی کردن سیاست های ضدایرانی و روشنگری جهانی در خصوص تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت نجیب و صبور ایران داشته است و همین موضوع، موجب تلاش آمریکا برای شنیده نشدن صدای حق طلبانه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی به نمایندگی از مردم ایران، شده است.

بیانیه کرد: این کمیسیون اطمینان کامل دارد که اقدام غیرقانونی و خلاف حقوق، رویه و عرف بین المللی ضد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچون تمامی توطئه ها و اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا علیه ملت ایران، ناکام خواهد ماند و نمی تواند مانعی در مسیر تلاش های صادقانه و همراه با عزت وزیر امور خارجه در رساندن صدای مظلومیت و مقاومت ملت ایران به جهانیان باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان

 امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط في مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است