Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور گفت: برای استفاده از نوشت افزار ایرانی باشخصیت های کشور باید کار فرهنگی ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمودرضا صنعت کار رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه صنعت نوشت افزار یک صنعت گسترده و دارای تنوع بسیار بالایی است، گفت: که بخشی از اقلام ضروری نوشت افزار مانند خودکار، مداد، دفتر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... از نظر توان و ظرفیت با کیفیت بالا در کشور تولید می شود.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور با اشاره به اینکه 50 درصد از کالاها در بازار سهم کالاهای ایرانی می باشد، عنوان کرد: متاسفانه هنوز استقبال از کالای خارجی در سطح بازار وجود دارد.

صنعت کار در ادامه افزود: خرید اجناس و کالای ایرانی باعث اشتغالزایی چند هزار نفر از هموطنان می شود، چرا که با بالا رفتن تقاضای سهم تولیدات ایرانی، سطح اشتغال و سرمایه گذاری در کشور افزایش می یابد.

وی مطرح کرد: حمایت از تولیدکنندگان، تولید محصولات با کیفیت و استفاده از شخصیت های برجسته کشور در تولید نوشت افزار ها باعث می شود که محتوای نوشت افزار های غربی موجود در بازار بر روی نوجوانان و جوانان تاثیر مخربی برجای نگذارد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور با تاکید بر اینکه مهم ترین راهکار برای ترویج استفاده از نوشت افزارهای ایرانی در بین خانواده ها و نوجوانان فرهنگ سازی است، عنوان کرد:  با همکاری وزارت آموزش و پرورش که یکی از وزارتخانه های مستقیم و تاثیر گذار در این مبحث می باشد می توان استفاده از محصولات و نوشت افزارهای ایرانی را هدفمند کرد.

صنعت کار با درخواست از مسئولین ذیربط که شعارها و وعده های خود را عملیاتی کنند، اظهار کرد:  یک سازمان به تنهایی نمی تواند خرید و استفاده از نوشت افزارها که یک ابزار فرهنگی می باشد را در بین مردم رواج دهد چرا که کار فرهنگی نیاز به بسیج ملی دارد.

وی اذعان کرد: امکان خودکفایی در صنعت نوشت افزار وجود دارد و در حال حاضر در تولید نوشت افزارهایی همچون مداد، پاکن، دفتر و لوازم مهندسی خودکفا هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا