Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@09:31:15 GMT

ترویج پرداخت زکات در جامعه بر مسئولان واجب است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۰۴۹۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در همایش استانی زکات که با حضور آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهارکرد:یکی از مواردی که برای همه مسئولین در کشور واجب است، تبلیغ وپرداخت زکات است لذا در بیانیه گام دوم انقلاب مقام‌ معظم رهبری تمامی مسئولان از جمله رییس جمهور تا مسئولین دیگر را به این‌ امر مهم توصیه جدی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:بنابه فرمایش مقام معظم رهبری که باید همه‌ مسئولین مسیر بهشت را برای مردم ‌هموار‌ کنند از همه مسئولین استان از جمله مقام عالی استان تقاضا داریم اهتمام و تلاش خود را در این زمینه افزایش دهند.

  حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین ادامه داد: در ۴ ماهه اول سال جاری، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش پرداخت زکات ارائه شده است که رقم خوبی است، کلیه رقم های جمع شده از پرداخت زکات صرف روستاهای محروم و حاشیه نشین شهر در راستای زدودن فقر در جامعه می شود.

  انتهای پیام/ع

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان و سال نو، به اقدامات انجام شده در استان طی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امسال از طرف مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است و شعار سال نصب‌العین همه کارگزاران و مدیران استان در راستای تحقق جهش تولید در استان قرار دارد.

استاندار ایلام گفت: در سال جدید مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرای استان با هم‌دلی، وحدت و انسجام برای تحقق شعار سال و اقتدار ملی و خدمت صادقانه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان خود در تلاش هستند.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: امید است که در این مسیر بتوانیم آن‌چه که توقع مقام معظم‌رهبری بوده است را به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر 6062761

دیگر خبرها

  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • انتقادات قائم مقام سازمان تبلیغات در موضوع حجاب
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات در کشور