Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@17:54:03 GMT

روشن: حاجیلو از آدم‌های قبلی استفاده نکند!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۰۵۴۳

روشن: حاجیلو از آدم‌های قبلی استفاده نکند!

به گزارش وانانیوز،  روز گذشته با حسن روشن از مدیران اسبق آکادمی باشگاه استقلال حرف زدیم. او درباره رفتن محمد مؤمنی و آمدن اصغر حاجیلو نظرات منحصر به فرد خودش را در میان گذاشت.
* شنیدید اصغر حاجیلو رئیس آکادمی استقلال شد؟
ان‌شاالله که خیر است. البته سؤال اصلی باید این باشد که آقای حاجیلو را چرا از سرپرستی تیم برداشتند که حالا دوباره در یک پست دیگر برگردانند؟ اصغر در این آکادمی هم کار کرده و مشخص نیست این همه جابه‌جایی در این استقلال به کجا قرار است ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* فکر می‌کنید حاجیلو از پس کار بربیاید؟
بله ولی به یک شرط!
* چه شرطی؟
اینکه از همان آقایی که دفعه قبل دنبال خودش به آکادمی برده بود استفاده نکند، چون باز هم راه غلط را می‌رود و اصغر را هم به دردسر می‌اندازد.
* اسمش چیست؟
حاجیلو خودش می‌داند من چه کسی را می‌گویم و دفعه قبل هم که از آکادمی رفت به خودش گفتم نباید این آقا را به آکادمی می‌برد.
* می‌دانید محمد مؤمنی بدون خبر قبلی برکنار شد؟
همین است! روزی که داشت می‌آمد گفتم به صدور حکم اکتفا نکن! برو قرارداد ببند و بگو یک میلیارد برای یک سال می‌خواهی و هر خرجی می‌کنی فاکتور بده ولی گوش نکرد و گفت لازم نیست. کسی که قرارداد داشته باشد را این شکلی بیرون نمی‌کنند.
* خبر دارید پشت سر مؤمنی حرف‌هایی زده می‌شد؟
خود محمد بچه درستی است و من او را می‌شناسم. او هم باید در استفاده از دور و بری‌هایش در آکادمی دقت می‌کرد.
* از استقلال حرفی نمی‌زنید؟
اتفاقی نیفتاده که حرف بزنیم. ان‌شاالله تیم با قدرت به لیگ برتر بیاید.

منبع: وانا

کلیدواژه: حسن روشن استقلال اصغر حاجیلو حاجیلو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی