Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: عنوان شهر اولین‌ها برای تبریز، در سایه افتخارات فرهنگی به دست آمده و امروز نیز عنوان‌هایی چون شهر بدون گدا و شهر بدون معتاد متجاهر نتیجه تلاش در عرصه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی فعالیت نهادهای فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و از آمادگی دستگاه‌های استانی برای افزایش همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.
مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با اشاره به بخشی از مهمترین فعالیت‌های این کانون‌ها، گفت: استان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارد که تلاش می‌کنیم با افزایش فعالیت‌های خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی همچنین پیشنهاد کرد که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، استان آذربایجان شرقی به عنوان پایتخت فهما "فرهنگ و هنر مساجد ایران" انتخاب شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز در سفر یک روزه خود به تبریز در شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شرکت و همچنین با مدیر کل این اداره دیدار و گفت و گو کرد. 

/3071/3093
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی ایران پایتخت کانون های فرهنگی و هنری مساجد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی گندم و نان (۳۱ فروردین) از تجلیل از فعالان زنجیره تامین نان آذربایجان شرقی همزمان با روز ملی گندم و نان خبر داد.

 اکبر کرامتی با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی سال گذشته ۱۱ مناسبت جدید را برای درج در تقویم رسمی کشور تصویب کرده که ۷ مناسبت آن با هدف توسعه نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ روستا مربوط به تولیدات کشاورزی است گفت: بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی ۳۱ فروردین روز ملی گندم و نان، ۲۰ اردیبهشت روز گل محمدی و گلاب، ۳۱ مرداد روز عسل، ۲۵ شهریور روز خرما، ۵ آبان روز زعفران، ۷ آبان روز انار و ۴ آذر روز زیتون در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ثبت ۷ روز محصول در ضمیمه تقویم رسمی کشور بنا بر جشن‌ها و آئین‌های شکرگزاری این محصولات کشاورزی صورت گرفته است ادامه داد: سال زراعی گذشته با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت خودکفایی محصولات اساسی به ویژه گندم، وزارت جهاد کشاورزی در کنار کشاورزان برای خودکفایی در محصول اساسی گندم شرایطی را ایجاد کرد که با وجود خشکسالی‌های اخیر، کشور در گندم نان به خودکفایی برسد که این مهم محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم و در سال گذشته در تولید گندم نان به خودکفایی رسیدیم گفت: ارتقای کمی و کیفی تولید گندم تا آرد کامل نان که به دست مصرف کنندگان برسد، در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  با اشاره به اینکه دولت، سالیانه بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای تأمین گندم مورد نیاز کشور پرداخت می‌کند، گفت: مصرف نان برای هر نفر در کشورمان به طور میانگین ۳۲۰ گرم در روز است که به طور متوسط ۴۰ درصد از انرژی روزانه مورد نیاز مردم را تأمین می‌کند که این امر، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه گندم به عنوان ضروری‌ترین کالای اساسی کشور است.

کرامتی به برنامه‌های درنظر گرفته شده برای گرامیداشت روز ملی گندم و نان اشاره نمود و افزود: برگزاری همایش به مناسبت روز ملی گندم و نان با حضور کارشناسان تولید بذر و گندم از مراکز تحقیقاتی بخش کشاورزی و تجلیل از ۱۰ نفر از گندمکاران، نانوایان و کارخانجات نمونه استان، برگزاری روز مزرعه در ۲۱ شهرستان به مناسبت روز ملی گندم و نان، برگزاری گفتگوی تلویزیونی در خصوص جهش تولید در گندم، اجرای برنامه برکت توسط مدیریت ترویج با حضور کارشناسان حوزه زراعت، برپایی نمایشگاه با موضوع گندم و نان در شهرستان‌ها، برگزاری نشست تخصصی تبیین آموزه‌های اسلام در حوزه کشاورزی با محوریت تولید گندم توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، تهیه و ارسال پیامک تبریک به گندمکاران، نانوایان و صاحبان کارخانجات آرد و نان استان، تهیه و ارسال پیام‌های ترویجی به همین مناسبت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تهیه بروشور در اهمیت تولید گندم (کشت، داشت و برداشت) و نصب بنر در سازمان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقه پیامکی ویژه همکاران، گندمکاران و نانوایان، حضور مدیران غله و اتحادیه نانوایان در نانوایی‌ها و تبریک این روز به نانوایان و برگزاری برنامه کوهنوردی همکاران سازمان به مناسبت روز ملی گندم و نان و صعود به قله آیدین در روز جمعه ۳۱ فروردین از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند