Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: موقوفاتی که در اختیار داریم اگر به درستی هدایت شوند و در جهت ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد کشور ساماندهی شوند قطعا نتایج و آثار خوبی به همراه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم گفت: امروز دشمن تمان توان خود را برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته ولی در طی این مدت با ناکامی های شدیدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن در سال گذشته امیدهای زیادی برای ساقط کردن و تغییر نظام داشت و قبل از ۲۲ بهمن سال گذشته نقشه های زیادی کشیدند که با پاسخ های محکمی از سوی مردم مواجه شد و مردم با حضور خود در صحنه توطئه ها را در نطفه خفه کردند.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه تحریم وزیر امور خارجه برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران رقم خورد بیان داشت: نظام استعماری با این اقدام خود را در بین دنیا رسوا کرد که این کار راه دیپلماسی را به کلی بست.

وی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و نفوذ قدرت آن در دنیا عنوان کرد: تحریم وزیر امور خارجه دست جمهوری اسلامی را نمی بندد و قطعا تأثیری در نفوذ کلام ما نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد ورود سازمان اوقاف و امور خیریه در راه اندازی بخش‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی کوچک را اقدامی مناسب در راستای جنگ اقتصادی دانست و گفت: ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف این فعالیت ها می باشد چراکه با ایجاد اشتغال می توان بسیاری از توطئه ها و حملات دشمن را پاسخ مناسبی داد.

وی ترویج فرهنگ وقف در کشور را یک ضرورت مهم خواند و افزود: موقوفاتی که در اختیار داریم اگر به درستی هدایت شوند و در جهت ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد کشور ساماندهی شوند قطعا نتایج و آثار خوبی به همراه خواهد داشت ودر این راستا از کلیه اقداماتی که در راستای تقویت علم و فناوری باشد و به خصوص ظرفیت های دانش بنیانی حمایت خواهیم کرد.

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه همواره باید در کشور شرایط وقف برای مردم آماده باشد گفت: اگر بتوان فرهنگ غنی وقف و موقوفات را به عنوان گفتمانی در کشور طنین انداز کرد قطعا در توسعه و گسترش معارف اسلامی می توان قدم های موثری برداشت.

وی با تأکید بر اینکه سعی می شود کلیه نیروها را از درون سازمان انتخاب کنیم گفت: تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: سیاست ها را به گونه ای پیش می بریم که بتوان مدیران را حدأکثر چند سال در یک استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شانیان بیان کرد: با توجه به قرارگیری همدان به عنوان کریدور غرب کشور، ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا را در راستای توسعه و رونق تولید و تجارت از نیازهای استان همدان دانست.

وی افزود: فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و گفت: در راستای ساماندهی و نظام مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد.

شانیان تصریح کرد: راه اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان همدان با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در دولت سیزدهم گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

لازم به ذکر است، مدیرکل صمت استان با همراهی معاون بازرسی و نظارت این اداره کل از چند شرکت پخش در همدان بازدید کردند.

کد خبر 6079283

دیگر خبرها

  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق