Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@04:17:22 GMT

احتمال شیطان‌پرست بودن عامل تیراندازی اوهایو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۱۵۶۳

ساعت 24- پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی را درباره انگیزه عامل تیراندازی مرگبار اوهایو آغاز کرده است.

به گزارش یو اس‌ ای تودی، اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا از روز سه شنبه تحقیقاتی را درباره انگیزه‌های قاتل تیراندازی مرگبار شهر دیتون در ایالت اوهایو آغاز کرده است.

تاد ویکرهام، مامور ویژه این تحقیقات اعلام کرد اف بی‌ آی به تحقیقات مربوط به یافتن انگیزه کانر بتس پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت ایدئولوژی‌ای که عامل این تیراندازی ممکن است تحت تاثیر آن باشد و کسانی که به او کمک کرده‌اند و چرا چنین جنایتی صورت گرفته، مورد تحقیق قرار می‌گیرند. ویکرهام افزود: هنوز به هیچ نتیجه‌ای درباره انگیزه عامل جنایت دیتون و داشتن همدست یا همدستانی در این حادثه دست نیافته‌ایم.

به گفته این مامور ویژه تحقیقات، تیراندازی روز یکشنبه در اوهایو به فاصله چند ساعت از تیراندازی مرگبار در ال پاسو در ایالت تگزاس به وقوع پیوست و ۲۲ کشته و ده‌ها زخمی برجا گذاشت. پلیس می‌گوید به شواهدی مبنی بر انگیزه گرفتن عامل تیراندازی دیتون از حادثه ال پاسو دست نیافته است. ویکرهام تاکید کرد: بسیار مهم است که این تحقیقات به درستی پیش رود. جامعه و کشور ما مستحق شنیدن پاسخی درباره علت این حادثه است.

ریچارد بیل، رئیس پلیس شهر دیتون نیز گفت عامل این تیراندازی سابقه تمایل به خشونت و تیراندازی جمعی دارد. او گفت اف بی آی بر روی انگیزه این فرد تمرکز خواهد داشت و دفتر او جنبه جنایی حادثه را بررسی خواهد کرد. عامل این جنایت در کمتر از یک دقیقه جان نه نفر را گرفت و ده‌ها تن را زخمی کرد.

همچنین نشریه نیوزویک گزارش داد یک حساب توئیتری را که متعلق به عامل تیراندازی دیتون بوده، مسدود کرده است. در این حساب توئیتری پست‌هایی با محتوای شیطان پرستانه وجود داشته که می‌تواند حاکی از گرایش این فرد باشد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در شهر «نیواورلئان» ایالت لوئیزیانیای آمریکا، دست کم یک نفر کشته شد و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام پلیس، واحد اعزامی پلیس محلی پس از حضور در محل حادثه جسد یک زن را در پیاده‌رو نزدیک این باشگاه شبانه پیدا کردند.

گرچه هویت زخمی‌ها اعلام نشده اما پلیس گفته است که پنج مرد و ۶ زن در این تیراندازی زخمی شده‌اند. جزئیاتی درباره شدت جراحت قربانیان این تیراندازی نیز منتشر نشده است.

انگیزه این تیراندازی مشخص نشده و پلیس هنوز هیچ مظنونی را بازداشت نکرده است.

کد خبر 6079614

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • جزئیات جدید از زورگیری اتوبان صدر | متهمان اعتراف کردند | تیراندازی از سمت ما نبود