Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حال گشت‌وگذار در سایت‌های خرید و فروش بودم که با نکته عجیبی برخورد کردم؛ کالایی را دوشنبه در یکی از این سایت‌ها دیده بودم و روز بعد آن با قیمت بالاتر در یکی دیگر از این سایت‌ها مشاهده کردم.

این کالا را در سایت اول جستجو کردم، اما آگاهی آن را مشاهده نکردم؛ گویا به فروش رسیده بود، با فروشنده ارتباط گرفتم و از او در مورد کنجکاوی ام پرسیدم و او گفت که اجناس را در یکی از این سایت‌ها خریداری می‌کند و در سایت دیگری به فروش می‌رساند؛ در ادامه متن گفت و گوی ما با این فروشنده را می‌خوانید:


چند ماه است که اجناس را از سایتی خریداری می‌کنید و در سایت دیگر به فروش می‌رسانید؟

من تقریبا حدود ۸ ماهه که در این کار فعالیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فعالیت چقدر سرمایه داشتید؟

این شغل را با دو میلیون سرمایه شروع کردم.

بیشتر چه کالا‌هایی را انتخاب می‌کنید؟

چون محیط زندگیم برای کالای بزرگ مناسب نبود کالا‌هایی مثل یخچال وگاز را نمی‌توانستم خریداری کنم، بیشتر کالا‌هایی مثل تلویزیون و رایانه و... برای خرید وفروش انتخاب می‌کنم.

اگر در دو خط بخواهید بگویید که دقیقا چه می‌کنید، چه می‌گویید؟

کالا‌ها را با قیمت مناسب از سایت «.» خریداری می‌کنم و با ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان سود، در سایت «..» آگهی می‌کنم، بعضی از کالا‌ها را هم که افراد به دلیل مهاجرت و یا تغییر دکوراسیون، به مبلغ پایین‌تری می‌فروشند را با سود بالای ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشم!

به طور میانگین چند کالا در ماه از این طریق به فروش می‌رسانید؟

معمولا ماهی حدودا ۲۸ کالا را به فروش می‌رسانم، اما اگر زمان فعالیتم را افزایش دهم می‌توانم تا ۳۵ کالا را به فروش برسانم.

چطور شد که این کار به ذهن شما رسید؟

بعد از بررسی سایت‌های خرید و فروش آنلاین به این نتیجه رسیدم که سایت «..» بازار قوی ندارد، از این‌رو کالای مورد نظر را از این سایت خریداری می‌کردم و در سایت «..» به فروش می‌رساندم.

البته این را هم بگویم که تنها من در این زمینه فعالیت نمی‌کنم و تعداد زیادی در مناطق مختلف تهران به صورت انفرادی و گروهی مشغول به رصد این سایت‌ها و خرید و فروش از همین راه هستند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کسب و کار اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجید نبی پور گفت: خرید گندم فقط از کشاورزی که نام آن در سامانه پهنه بندی ثبت شده است انجام می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت دقیق خرید گندم برای جلوگیری از قاچاق، افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴ کمیته متشکل از کارشناسان و مدیران استانی از مزارع ۸ شهرستان بازدید کرده اند.

عبدالرضا سیداحمدی، سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نهاده‌های مختلف کشاورزی از جمله بذر، کود فسفاته و پتاسه بیشتر از سال زراعی پیش از آن توزیع شد.

وی با اشاره به برداشت محصولات استراتژیک در استان تصریح کرد: عملیات برداشت در اردیبهشت ماه شدت بیشتری خواهد گرفت.

سیداحمدی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است همچنین ۲۰ درصد کلزای کشت شده معادل ۱۲ هزار تن خریداری شده است.

وی می‌گوید: امسال خرید کلزا توسط بخش خصوصی به صورت تضمینی خریداری می‌شود و مباشر آن تعاون روستایی است.

سیداحمدی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید با معرفی نامه محصول کلزای خود را تحویل دهند، گفت: ۸۲ هکتار از مزارع چغندر قند نیز تاکنون برداشت شده است.

جمیل ضافی پورزرگانی، رئیس تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای برداشت گندم تاکنون ۱۲ شهرستان وارد عملیات برداشت شدند، در حالیکه این تعداد در سال گذشته ۴ شهرستان بوده است، همچنین در خرید کلزا نیز از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۱۰ شهرستان عملیات برداشت را انجام داده اند.

وی افزود: ۶۳ مرکز خرید از ابتدای فصل برداشت محصول گندم و ۳ مرکز، خرید کلزا را بر عهده دارند.

ضافی پور زرگانی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۸۹۸ تن کلزا تاکنون از کشاورزان خریداری شده است که این میزان در سال گذشته ۸ هزار تن بوده است.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید