Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید عجله برای فروش لوکاکو قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در انگلیس، بی دلیل نباشد. 

طرفداری- از اسپانیا خبر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا در واپسین ساعات از پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، ایناکی ویلیامز را به اولدترافورد بکشاند.

به گزارش ال چیرینگیتو، این مهاجم ۲۵ ساله که توانایی بازی در کناره‌های خط حمله را هم دارد، یک بار هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم غنایی الاصل، آخرین با در سال ۲۰۱۸، قراردادش را با بیلبائو تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد. او در فصل گذشته رقابت‌های لالیگا طی ۳۸ بازی، ۱۳ گل و ۴ پاس گل ثبت کرد. منچستریونایتد که در حال واگذاری روملو لوکاکو به اینتر است، قصد دارد ویلیامز را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند

یکی از اسطوره های باشگاه اتلتیک بیلبائو، پس از پایان فصل با این تیم قطع همکاری می کند. 

طرفداری | ایکر مونیائین با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که پس از پایان فصل 24-2023 و اتمام قراردادش، ایکر مونیائین را ترک می کند. مونیائین محصول آکادمی بیلبائو است و از سال 2009 برای تیم اصلی به میدان رفته است. مونیائین 31 ساله، سن مامس را به عنوان یک اسطوره ترک خواهد کرد. کاپیتان تیم والورده، در رده دوم بیشترین بازی در تاریخ اتلتیک بیلبائو قرار دارد. 

آمار ایکر مونیائین در اتلتیک بیلبائو 20 فصل در اتلتیک بیلبائو 15 فصل حضور در تیم اصلی 557 بازی 75 گل 2 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا 1 قهرمانی در کوپا دل ری

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود