Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام عروف زاد روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های این دانشگاه افزود: رتبه های دو رقمی و زیر هزار کنکور در سال های گذشته برای شغل معلمی وارد دانشگاه فرهنگیان شدند و این حضور آن‌ها به دلیل درخواست هایی که از متولیان دانشگاه داشته اند کیفیت آموزشی را ارتقا داده است.

وی بیان کرد: بهبود عملکرد  دانشگاه فرهنگیان و حضور افراد نخبه علمی در شغل معلمی موجب ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول از دانش آموزان برتر در کنکور سراسری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان دعوت کرد.

به گفته وی این دانشگاه سه برابر ظرفیت متقاضیان را جذب و پس از انجام مراحل معاینات پزشکی و مصاحبه تعداد مورد نیاز جذب می شود که در مرحله مصاحبه به توانمندی و روحیات روانی فرد توجه می شود.

رییس پردیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان اضافه کرد: افرادی  که روحیه کار آموزشی و تربیتی ندارند در فرآیند گزینش و مصاحبه حذف و حتی در صورتی که فرد در دوران تحصیل هم دچار مشکل اخلاقی و اجتماعی بشوند از ادامه تحصیل آن در این دانشگاه جلوگیری می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۱ رشته تحصیلی در این دانشگاه خاطرنشان کرد: استان اصفهان قطب رشته های علوم تربیتی و فیزیک و کودکان استثنایی است و ۷۰ درصد متقاضیان تحصیل در این مرکز آموزشی بر اساس علاقه خود برای مقطع ابتدایی تربیت می شوند.

وی پژوهش و فعالیت های علمی را از ضرورت های شغل معلمی بیان کرد و ادامه دهد: استادان در طول فعالیت پژوهشی انجام و بر این موضوع تاکید دارند و فعالیت های تحقیقاتی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان توسط این مرکز انجام می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا همکاری مشترک بین  سایر دانشگاه های استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و سال گشته همایش های علمی ملی در این استان انجام شده است.

وی کمک‌به ارتقای کیفیت عملکرد آموزش و پرورش و کاهش مشکل کمبود نیروی انسانی را از برنامه های دانشگاه فرهنگیان اعلام‌کرد.

۴۲ هزار دانشجو در سطح کشور و ۴ هزار دانشجو در سطح استان اصفهان توسط در دانشگاه فرهنگیان فعالیت می‎‌کنند

در زمان حاضر در استان ۲ پردیس و ۳ مرکز آموزش عالی فرهنگیان در حال فعالیت هستند.

/۶۰۲۶/۷۱۳۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش دانش آموزان دانشجو کنکور نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مراد صحرایی در برنامه تلویزیونی صف اول؛ با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌.

کد خبر 6062559 علی قدمی

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • میزبانی ۸۳۸ هزار فرهنگی در مراکز آموزشی کشور / رتبه دوم اصفهان در اسکان نوروزی فرهنگیان
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد