Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آباد غرب با اشاره به مقاومت و ایستادگی کرمانشاه و اسلام آباد گفت : مردمان این دیار سختی های فراوانی در جنگ تحمیلی دیدند و شاهدان صادقی برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :جشنواره ملی تئاتر مرصاد حرکت موفقی است که توانسته با ابزار قدرتمند هنر و زبان ملموس تئاتر حماسه آفرینی های ملت ایران را به نسل جدید انتقال دهد.

وی افزود: بیان مفاهیم دفاع مقدس با زبان هنر در عمق جان نسلی می نشیند که این دوران را درک نکرده اند.

الهی تبار گفت:وقتی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتیم دشمن احساس کرد که این ملت عرصه مقاومت را ازدست داده است. با این خیال واهی از جنوب و غرب هجوم آوردند اما محاسبه اشتباهی داشتند و حساب روحیه استقامت و مقاومت مردم را نکردند.

الهی تبار گفت:در عملیات مرصاد یکباره ایران بپا خاست و قدرت مقاومت خودش را باردیگر نشان داد در ان مقطع کرمانشاه و اسلام آباد غرب پایتخت ایران شد و همه ایران به سمت گردنه حسن اباد و تنگه مرصاد امدند و معنابخش کلمه ایثار شدند و درس بزرگی به دشمن دادند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز با عملیات مرصاد شباهت دارد، گفت: دشمن به مانند عملیات مرصاد بازهم در محاسبات خود اشتباه می کند و فکر می کنند که مقاومت ما قابل شکست است که البته محاسبه غلطی کرداه اند.

معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه خدمت در دیار کرمانشاه به عنوان سینه سپر ایران اسلامی افتخار بزرگی است، گفت: این مردمان دین خودشان را به ما ادا کرده اند و امروز نوبت خدمت ما است .

 

 

انتهای پیام/د

مردمان این دیار سختی های فراوانی در جنگ تحمیلی دیدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله