Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهیدان امیرحمدالله و امیر علی قربانعلی‌پور با استقبال پر شور مردم به کرمان وارد شد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، پیکر مطهر امیران شهید حمدالله قربانعلی‌پور و علی قربانعلی‌پور دقایقی پیش با استقبال محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ مسلمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی، هیئت‌های مذهبی و خانواده شهدا به فرودگاه بین‌المللی کرمان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2200 وصیت‌نامه شهدای کرمان جمع‌آوری شده استبیش از 13700 دیدار با خانواده‌های شهدای کرمان انجام شدکنگره 6500 شهید استان کرمان| تابلوی کاشی تمثال تمامی شهدای استان کرمان اجرا می‌شود

مراسم تشییع و تدفین شهیدان حمدالله قربانعلی‌پور و علی قربانعلی‌پور روز جمعه 18 مردادماه جاری در روستای هراران شهرستان بردسیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان

مدیر کل و رئیس ستاد مدیریت بحران فرودگاه‌های استان کرمان گفت: برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان و لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی،آماده‌باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های این استان، علی جزینی‌زاده اظهار کرد: برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان و لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان خبر داد و افزود: فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده دارند و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش ایمنا، بنا به اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تمام راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پروازها وجود ندارد و اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور صحت ندارد.

کد خبر 745329

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • عکس/ استقبال مردم دامغان از رئیسی
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش