Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری تایید کرد که توپچی ها به دنبال جذب یک مدافع میانی هستند.

طرفداری- در حالی که نام های زیادی برای پیوستن به آرسنال مطرح می شود، اونای امری، سرمربی آرسنال نیز تلاش این تیم برای جذب یک مدافع میانی را تایید کرد.

به گزارش اسکای اسپورتس، اونای امری در این باره گفت:

اگر قادر باشیم، می خواهیم در روز آخر، یک مدافع میانی جذب کنیم، مدافعی که خواسته های ما را بر آورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازیکنان دفاعی زیادی داریم. شاید زمانی که لورن کوشیلنی به ما اطلاع داد که خواهان ترک تیم است، وضعیت فرق داشت. ما احتمالات را در نظر گرفتیم که یک مدافع میانی دیگر اضافه کنیم. ما همچنین این احتمال را هم بررسی می کنیم که اگر بشود، بازیکنان دیگری که توانایی کمک به ما را دارند نیز، به خدمت بگیریم. ما تلاش می کنیم که بازیکنان مهم و گران قیمتی را برای خط دفاع جذب کنیم، اما اگر در این کار موفق نباشیم، بازیکنانی که یک خط جلوتر بازی می کنند، ما را متقاعد نمی کنند که آنها را به خدمت بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی برای نوسازی بافت های فرسوده در کشور از سوی وزیر راه وشهرسازی در تمامی بخش ها و محلات هدف تاکید شده است گفت:  در وزارتخانه با محوریت شرکت بازآفرینی شهری ایران تأکید دارد، تصریح کرد: طبق هدف گذاری های صورت گرفته امسال   حداقل ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها در دست نوسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۸۶ شهر و ۳۸۱ محله ۳۷۴ حلقه میانی تشکیل شده است افزود:  در ۲۶۱ محله هدف بازآفرینی شهری تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی به صورت چهره به چهره بین ساکنان محلات هدف توزیع و اطلاعات لازم در خصوص انواع تسهیلات شهرسازانه و مالی برای نوسازی مسکن در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

آیینی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر به شکل مستقیم با مردم در ارتباط هستند و می‌توانند نقش موثری در نوسازی بافت های فرسوده داشته باشند افزود:  استفاده از ظرفیت سازمان امور اجتماعی کشور تأکید دارد و باید با برنامه‌ریزی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: تشکیل و آموزش حلقه‌های میانی بسیار مهم است؛ زیرا هیچ ارتباطی نمی‌تواند به اندازه ارتباط چهره به چهره تأثیرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟