Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ قدیر آرمیان به مناسب فرارسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به زحمتکشان عرصه خبررسانی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

خبرنگار هر چند واژه آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم مرارت ها و دشواری های این شغل پرمخاطره را نمی دانند.

خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید به کشف حقیقت ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

 ویژگی حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است. در مقابل، سخن چینی، بدگویی و به جان هم انداختن مردمان، از ویژگی های نکوهیده ای است که هر انسان عاقلی از آن ها بیزاری می جوید. پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.

 17 مرداد روز خبرنگار بهترین فرصتی است که نگاهی هر چند کوتاه به فعالیت ها، خدمات و تاثیرات فعالان عرصه خبر در جامعه داشته باشیم.

اینجانب نیز روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران عرصه رسانه تبریک عرض میکنم و از همه خبرنگاران پر تلاش شهرستان و خبرگزاری‌ها که همواره در راستای پیشرفت ورزش شهرستان قدم‌های تأثیرگذاری برداشته‌اند تقدیر و تشکر می نمایم.

                       قدیر آرمیان

          رییس اداره ورزش و جوانان      

                        اسلامشهر

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان تهران اسلامشهر جامعه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت (۶۹)
سلام علیکم:
۲۹فروردین‌ماه، یادآور حماسه ماندگار جان‌برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده در برابر دشمنان پلید و قسم‌خورده این سرزمین، ایستاده و مقتدرانه از کیان، امنیت و تمامیت ارضی و اقتدار ایران عزیز اسلامی دفاع نمودند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.
اینجانب در نهایت ادب، روز ارتش که روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت که در سایه راهنمایی‌های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام عزیز و امت بزرگ اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواهانم.
 ناصر عتباتی
 رئیس شورای قضایی و رئیس کل
دادگستری استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد