Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قاسمی دونده سرعتی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه در لیگ دوومیدانی قرار است برای کدام تیم بازی کند و این که آیا مطالبات فصل گذشته را از باشگاه استقلال دریافت کرده یا خیر، اظهار داشت: من قصد دارم امسال با تیم سپاهان در لیگ دوومیدانی شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال مطالباتم را تاکنون پرداخت نکرده و مجید کیهانی (رئیس فدراسیون دو ومیدانی) هم به قولش در پرداخت طلبمان عمل نکرد.

او ادامه داد: ما دوومیدانی کاران تیم استقلال در واقع سال گذشته به صورت رایگان برای این تیم مسابقه داده ایم. ما به بازرسی وزارت ورزش و جوانان شکایت کردیم اما آن‌ها هیچ کاری برای ما انجام ندادند.

باید ببینیم چه کسی رئیس فدراسیون دوومیدانی می شود 

قاسمی درباره اینکه یک ماه آینده ریاست کیهانی در دوومیدانی به پایان می رسد و پیش بینی اش از آینده این رشته ورزشی چیست، بیان کرد: نمی توانم پیش بینی کنم و باید ببینیم چه کسی رئیس فدراسیون دوومیدانی می شود.

او درباره اینکه اگر کیهانی در سمتش ابقا شد وضعیت این رشته ورزشی بهتر می شود یا باید منتظر شرایط بدتر باشیم، گفت: به نظرم وضعیت دوومیدانی فرقی نمی کند و همین طور باقی می ماند.

مسئولان فدراسیون می ترسند که رکوردهای خوبی در مسابقات برون مرزی به ثبت برسانم

قاسمی درباره دلایل اعزام نشدنش به مسابقات برون مرزی تصریح کرد: از کمیته فنی دوومیدانی و کیهانی بپرسید که چرا مرا به مسابقات اعزام نکردند. من هر وقت به مسابقات خارج از کشور رفتم رکوردهایم بهتر از داخل کشور بوده و بهترین رکوردها را برای کشورمان ارمغان آوردم و به طور حتم می توانستم برای مسابقات جهانی هم رکورد خوبی کسب کنم. ۲ سال است که به مسابقات خارج از کشور اعزام نشدم و مسئولان فدراسیون دوومیدانی می‌ترسند که رکورد‌های خوبی را به ثبت برسانم.

قاسمی درباره اینکه امیدوار هست تا به پولش از استقلال برسد، گفت: فکر نکنم به پولمان برسیم و نمی دانم چرا بازرس وزارت ورزش کاری نمی کند تا به پولمان دست یابیم.

بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند

انتهای پیام/ 

اظهارات درباره مسائل مختلف در دو و میدانی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد.

کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویری از آماده‌ترین هیکل هادی چوپان که تاکنون ندیده اید
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد