Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:44:35 GMT

دانش آموزان دشتی در کنکور سراسری خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۳۸۱۴

دانش آموزان دشتی در کنکور سراسری خوش درخشیدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:  این دانش آموزان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی توانستند رتبه های زیر هزار منطقه 3 را کسب کنند.

علی حسینی افزود: در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی  محمدجوادالبویه با رتبه  151 از دبیرستان علامه طباطبایی ، ابوالفضل حاجی زاده با رتبه  119 دبیرستان شهید بهشتی، محمد نمازی با رتبه  76 از دبیرستان علامه طباطبایی، علیرضا علیزاده با رتبه 502 از دبیرستان شهید بهشتی، حسین مقاتلی با رتبه 586 از دبیرستان شهید بهشتی و محمدجواد ادریسی  از دبیرستان علامه طباطبایی رتبه 197 را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در گروه آزمایشی علوم تجربی فاطمه غریبی با رتبه 403،  فاطمه نجفی با رتبه 573 و فاطمه فخراییان با رتبه 80  از دبیرستان فرزانگان،  امیرمحمد حسینی فرد با رتبه 174،  محمدحسین بحرانی با رتبه 586، اصغرقائدی با رتبه 9 و مهدی امیری با رتبه  734 از دبیرستان شهید بهشتی،  نورالهدی امیری با رتبه 123 از دبیرستان ادب و علی غلامی از دبیرستان علامه طباطبایی رتبه 992 را کسب کردند.

حسینی ادامه داد: در گروه آزمایشی هنر  فاطمه نجفی با رتبه 290،  فاطمه غریبی با رتبه 470،  سحر رضایی حقیقی با رتبه 454  از دبیرستان فرزانگان،  اصغر قائدی  با رتبه 2 از دبیرستان شهیدبهشتی،  آناهیتا باغبانی از دبیرستان فرزانگان رتبه 17 را به دست آوردند.

مدیرآموزش و پرورش دشتی اضافه کرد: در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی  فاطمه فخراییان با رتبه 80 از دبیرستان فرزانگان،  اصغر قائدی  با رتبه 1 از دبیرستان شهید بهشتی،  نرجس خاتون غریبی با رتبه 730 از دبیرستان  فرزانگان،  محمد حسین بحرانی  با رتبه 88 و علیرضا فقیه از دبیرستان بهشتی رتبه 320 کنکور سراسری را کسب کردند.

حسینی ادامه داد:  دو سال پیش شهرستان دشتی 21 رتبه و سال گذشته 23 رتبه زیر هزار و امسال تا کنون این تعداد به 25 رتبه افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی از همراهی و تلاش همکاران فرهنگی و همراهی اولیا و مسئولان اجرایی شهرستان برای کسب  نتایج درخشان دانش آموزان شهرستان دشتی در کنکور ۹۸ که  همانند سال های گذشته باعث افتخار این شهرستان شدند قدردانی کرد.

شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

7206/6047/6045

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان شهید بهشتی کنکور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی افزود: تاثیر معدل در کنکور سال آینده ۶۰ درصد خواهد بود.
وی اضافه کرد: دانش آموزانی که در تدارک تعطیلی مدارس پایه دوازدهم هستند بدانند خلاف قانون است و باید تا پایان اردیبهشت درکلاس درس حضور داشته باشند.
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این موضوع به مدیران مدارس، معلمان و اولیاء دانش آموزان گفته شده است.
جمالی اضافه کرد: علاوه براین دانش آموزان باید در آزمون‌های شبه نهایی نیز حضور داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر