Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:29:00 GMT

نوازی: استقلال هیچ تیمی را دست کم نگیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۰۷۱

نوازی: استقلال هیچ تیمی را دست کم نگیرد

«محد نوازی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اگرچه قرعه کشی لیگ برتر برای استقلال خوب است اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و آبی پوشان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند.

وی افزود: استقلال در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس برود و این جدال برای هر دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازی خاطرنشان کرد: شهرآورد برخلاف سال های گذشته در هفته های ابتدایی لیگ برتر برگزار می شود و این هیجان زیادی را به لیگ برتر اضافه می کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییر و تحولات زیادی روبرو شده است و امیدوارم این تغییرات که به تیم وارد شده است کمک کند تا آبی پوشان تهرانی بتوانند پس از سال ها به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسند.

وی تاکید کرد: استقلال برای رسیدن به قهرمانی کار دشواری را پیش رو دارد. در این لیگ تیم های زیادی هستند که رقیب آبی پوشان تهرانی محسوب می شوند.

نوازی گفت: استراماچونی مربی خوبی است و در لیگ معتبر ایتالیا مربیگری کرده است و من امیدواری زیادی دارم تا او بتواند استقلال را به جایگاه شایسته اش برساند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سالانه سرنا نوازی - لرستان

جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073625 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود