Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:25:07 GMT

کاهش مشارکت‌های اجتماعی نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۱۱۰

کاهش مشارکت‌های اجتماعی نگران کننده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در نشست شورای گفتگوی دولت و جوانان با اشاره به نامگذاری ۱۹ تا ۲۵ مرداد به هفته مشارکت‌های اجتماعی و درپیش بودن هفته جوان گفت:کاهش سطح مشارکت‌های اجتماعی نگران کننده است و جوانان باید مشارکت گسترده نهادمند و تشکیلاتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالک با اشاره به موانع حضور جوانان در مناصب دولتی خاطرنشان کرد:جوانان کار تشکیلاتی را جدی نمی‌گیرند درصورتیکه احزاب کارخانه مدیرپروری هستند.

سالک اظهارکرد:باید به هدفمان باور داشته باشیم و با این رویکرد در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم در این نشست در سخنانی گفت:جوانان در حوزه‌های سیاسی اجتماعی مخصوصا در طبقه متوسط جامعه نقش اساسی دارند.

زاهدی با اشاره به موانع بکارگیری جوانان در مناصب دولتی افزود: ساختار اداری اجازه نمی‌دهد آنطور که می‌خواهیم از جوانان استفاده کنیم.

او با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه استان گفت:چنین جلساتی باید دستورکار داشته باشد.

نورمحمدی مشاور استاندار در امور جوانان هم گفت:استفاده از مشاوران امور جوانان توسط فرمانداران کار خوبی است که در سطح شهرستان‌های استان صورت گرفته و باید بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده شود.

در این نشست همچنین تعدادی از جوانان نقطه نظرات خود را درباره تعطیلی کارخانه‌ها و کمبود برخی امکانات در شهرستان البرز، گسترش مدارس خصوصی و اخذ شهریه در مدارس دولتی وتوجه به جوانان واستمرار چنین نشست‌هایی بیان کردند.

انتهای پیام/ک

نشست شورای گفتگوی دولت و جوانان  در قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همچنین در این نشست تعدادی از دستگاه‌ها گزارش کار و اقدامات خود را در این حوزه بیان کردند
باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این نشست گفت: در ارتباط با نکاتی که جمع زیادی از مردم در خصوص رعایت هنجار‌های شرعی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان مطرح شد نکات مورد نظر به همه دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ شد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم ظرف یکی دوروز اینده نتاتیج آن را در سطح جامعه بصورت محسوس و ملموس شاهد باشیم.
او افزود: در خصوص عدم رعایت برخی هنجار‌های شرعی و اجتماعی که مقاومت شود قطعا دست اندرکاران و عوامل اجرایی بصورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان