Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی روز خبرنگار را ابه صحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلاً سَدیداً‌ای اهل ایمان! از خدا پروا کنید و سخن درست و استوار گویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(احزاب / ۷۰)

پیامبران برای اینکه رسالت الهی خود را به مردم منتقل کنند از شیوه‌های رسانه‌ای استفاده می‌کردند و به همین منظور بنیانگذاران کار رسانه‌ای به شمار می‌آیند. شیوه‌ای که رسول گرامی اسلام (ص) در انتقال پیام غدیر به کار گرفتند، برای همه فعالان عرصه خبر و رسانه سرمشق و الگویی رسانه‌ای است. چرا که گویای اهمیت انتقال درست اخبار از نگاه پیامبر (ص) بود و همچنان اثرگذاری، تازگی و ماندگاری آن را مشاهده می‌کنیم.

رسالت رسانه‌ها در جامعه دینی همان رسالت انبیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) است. دعوت به توحید، عبادت، عدالت، ولایت، اقامه نماز، امیدبخشی، ظلم ستیزی، حق‌طلبی و حمایت از مظلوم برجسته‌ترین رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود و باید رسانه‌ها نیز این اصول را در اولویت کار خود قرار دهند.

یاد شهید صارمی و دیگر شهیدان عرصه رسانه همچون شهید آوینی را گرامی می‌دارم و روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از زحمات شما در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

انتهای پیام/ک

تبریک امام جمعه قزوین به مناسبت روز خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ مهمترین آوردگاه ورزشی توسط فاطمه مجلل قایقران شایسته آذربایجان غربی مایه افتخار و مباهات شد.

موفقیت غرورآفرین این بانوی شایسته که با کسب مدال برنز در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک پاریس همراه بود حاکی از پشتکار و تلاش یک بانوی قهرمان ایرانی و راهبری و برنامه ریزی مسوولان امر، کادر فنی و مربیان است.

این موفقیت ارزنده را تبریک عرض کرده و از خداوند برای خانم مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد