Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همایش روز خبرنگار شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار همدان، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران استان همدان در سالن همایش های استانداری همدان برگزار شد.

خانواده شهید صارمی میهمان ویژه این مراسم بودند و پس از ایراد سخنرانی مسئولان، استاندار همدان با اهدای لوح و هدیه از جمله تصویر ثبت شده از این شهید بزرگوار به پاس حضور خانواده این شهید در مراسم روز خبرنگار از آنها تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با تجلیل از ۱۴ زوج خبرنگار که از ۱۷ مردادماه سال گذشته تا ۱۷ مرداد ماه امسال به عقد یکدیگر درآمده بودند ادامه پیدا کرد و استاندار از اختصاص هدیه یک‌میلیون تومانی به زوج‌های جوان این مراسم خبر داد.

تقدیر از مولفان خبرنگار و نیز محسن حاتمی بازنشسته رسانه، نرگس باستان حافظ کل قرآن کریم و علی سهرابی مقام دوم نشریات و رسانه‌ای مجازی روستا بخش دیگری از این برنامه بود.

در ادامه این برنامه رسانه‌های برتر از حوزه اخبار ۴۰ سالگی انقلاب تجلیل شدند و ۵ رسانه همدان پیام، هگمتانه، خبرگزاری مهر،  خبرگزاری فارس و نشریه آوای ملایر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش دیگر برنامه تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان بود که روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر، اداره کل ورزش و جوانان، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل اقتصاد و دارایی در این بخش تقدیر شدند.

مراسم امسال روز خبرنگار نیز با شکوه بسیار به پایان رسید و خبرنگاران با ثبت عکس دسته جمعی خاطره این روز را ثبت کردند.

کد خبر 4687817

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرنگاران خبرگزاری مهر استانداری همدان بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد روز خبرنگار بیرجند سانحه تصادف خرم آباد آتش سوزی مشهد ایلام مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شریف تبار با حضور در منزل پدری شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در روستای روشندان بهنمیر، ضمن عرض تبریک و تسلیت از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام شریف تبار صبح دوشنبه در این مراسم با اشاره به فداکاری شهدای امنیت در حفظ حریم جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: فداکاری شهید محسن حسین نیا و همرزمان شهیدش در دفاع از حریم امنیت ملت ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار جزو مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز بوده است، افزود: افتخار خادمی و مداحی اهل بیت، مدال افتخار باارزشی است که نصیب این شهید عزیز شد و سال‌ها نوای باصفایش در این دیار طنین انداز است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: حضور چندین ساله این شهید در مناطق پرخطر و اصرار ایشان برای ادامه‌ی خدمت در راه مبارزه با اشرار و گروه‌های مخل امنیت عمومی جامعه، نشان از حس مسئولیت پذیری، ایمان راسخ و اخلاص این شهید دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار تبریک و تسلیت شهادت این شهید خاطرنشان کرد: تبریک شهادت بواسطه ی آن است که خداوند متعال درجه‌ی مخلصین درگاهش یعنی شهادت را نصیب ایشان کرده است و تسلیت بخاطر از دست دادن و فقدان سربازی است که سال‌ها مدافع و حافظ امنیت جامعه و همچنین پدری مهربان برای فرزندان و فرزندی شایسته برای والدین و همراه مخلصی برای دوستان بوده است.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه با تقدیم لوحی که پیام حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تصویر مبارک شهید در آن نقش بسته بود از خانواده این شهید تجلیل کرد.

گفتنی است، این دیدار با همراهی حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغ، علی اکبر کردی معاون اداری و مالی و حجت الاسلام محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و جمعی ار کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

کد خبر 6078683

دیگر خبرها

  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم