Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
متن پیام، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن. و القلم و ما یسطرون
حقیقت نگار هستی به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است.
بی تردید اصحاب رسانه و به طورخاص خبرنگاران پرتلاش نقشی محوری در زمینه ارتقا سطح دانش و آگاهی‌های یک جامعه ایفا می‌نمایند و تأثیر فعالیت‌های گسترده آن‌ها در روشنگری، شفاف سازی و تصمیم گیری رهبران با تهیه و ارسال سریع و دقیق اخبار بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.
روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است.
١٧ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی یکی از ستارگان درخشان عرصه خبر و روزخبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک عرض می‌نمایم. بی تردید زحمات شما عزیزان که چشم و چراغ جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید در پیشگاه دادار هستی را پاداشی عظیم است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود روز خبرنگار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم

مورینیو معتقد است فقط در دوران پورتو، چلسی (دوره اول)، اینتر و رئال مادرید تنها روی وظیفه مربی‌گری‌اش تمرکز کرده است. 

طرفداری | آقای خاص که این روزها در خارج از فضای فوتبال به فعالیت می‌پردازد، پای صحبت با فابریتزیو رومانو نشسته است. ژوزه مورینیو طی مصاحبه مفصل با خبرنگار ایتالیایی، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او از سیاست آاس رم برای تحمیل «شغلی فراتر از سرمربی» ابراز نارضایتی کرد. سرمربی قهرمان لیگ برتر، لالیگا و سری آ همچنین ایده انتقال به فوتبال ملی یا لیگ عربستان را نیز رد نکرد. 

ژوزه مورینیو آماده بازگشت است 

من آماده آغاز کارم هستم. گاهی اوقات وقتی از یک باشگاه جدا می‌شوید، احساس نیاز به استراحت، فکر کردن و پردازش مسائل دارید. در این مورد، یک روز بعد از جدایی‌ام از رم، آماده بازگشت بودم. فکر می‌کنم قوی‌ام، حساس خوبی دارم و عاشق کارم هستم. واقعا آماده‌ام اما نمی‌خواهم انتخاب اشتباهی داشته باشم. نمی‌توانم فقط به خاطر احساس و فشار برای بازگشت، هر پیشنهادی را قبول کنم. باید صبور باشم. معمولا شروع کار در ماه مارس یا آوریل بسیار دشوار است، بنابراین هدف من تابستان خواهد بود. 

مورینیو حتی در روزهای بدش نیز به فینال می‌رسد 

به نظر می‌رسد چنن موضوعی (دو فینال با رم) اتفاق نیفتاده است، چون وقتی مردم در مورد من صحبت می‌کنند، معمولا بیشتر بر اتفاقات 8، 15 یا ۲۰ سال پیش تمرکز می‌کنند. مربیان بزرگ زیادی در اروپا وجود دارند و آن‌ها به طور معمول تیم‌های برتر را با شانس بیشتری برای رسیدن به فینال‌ها هدایت می‌کنند. در سال‌های اخیر، من به سه فینال رسیدم، یکی با منچستریونایتد و دو تا با رم. اگر فقط دو سال گذشته را در نظر بگیریم، من تنها کسی هستم که دو فینال اروپایی داشته‌ام. بنابراین با کمی شوخی و در عین حال با افتخار به این موضوع نگاه می‌کنم، زیرا با رسیدن به فینال در باشگاهی بدون سابقه در اروپا، متوجه می‌شوید که واقعا کار ویژه‌ای انجام داده‌ایم. این فصل فینال نخواهم داشت اما امیدوارم سال بعد تنها کسی باشم که طی چهار سال، سه فینال را تجربه می‌کند.

نقشی فراتر از مربی در رم اشتباه است 

هواداران رم احساس می‌کنند که من تمامی توانم را ارائه کردم. به خاطر شخصیتم همیشه فراتر از یک مربی خواهم بود. در برخی از ساختارهای باشگاهی، شما باید همزمان مربی، مدیر فنی، مدیر ارتباطات و چهره‌ای باشید که از باشگاه و بازیکنانش دفاع می‌کند. این چیزی است که مردم متوجه آن می‌شوند. اما در عین حال یک مربی چنین چیزی را دوست ندارد. من می‌خواهم فقط مربی باشم. سناریوی ایده‌آل این است که باشگاه ساختاری داشته باشد که به مربی اجازه دهد تا در زمین، در محل تمرین، در رختکن و کنار زمین، فقط مربی باشد. من در اینتر مربی بودم، در رئال مادرید مربی بودم، در چلسی در دوره اولم مربی بودم. در پورتو هم مربی بودم. در برخی از باشگاه‌های دیگر، من مربی نبودم. این موضوع برای یک مربی بسیار دشوار است. اما در هر باشگاه فوتبالی که کار می‌کنم، می‌بینند که من پیراهن باشگاه را تن می‌کنم و برای آن‌ها می‌جنگم.

مورینیو از پاسخ منفی به پرتغال پشیمان نیست 

دو بار با پرتغال فرصت «لطفا بیا، این جایگاه مال شما است» را داشتم. یک بار زمانی که در رئال مادرید بودم و هدف این بود که به صورت پاره وقت سرمربی پرتغال باشم. وقتی فلورنتینو پرز گفت که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست، فهمیدم که کار تمام است. 

پشیمانی بابت پاسخ منفی دوم در دوران آاس رم؟ نه، پشیمان نیستم. چون از دلیل پاسخ منفی‌ام راضی هستم. بنابراین پشیمانی ندارم. 

اگر قبل از جام جهانی، یورو، کوپا آمریکا یا جام ملت‌های آفریقا به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی بدهید، می‌گویم بله. اما دو سال انتظار، مطمئن نیستم از آن لذت ببرم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل صبر و مهربانی است
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • معنای مردمی‌سازی جهاد عمومی در عرصه تولید ثروت است