Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جشن روز خبرنگار در همدان با بیان اینکه  با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: معتقدم صحبت از خبرنگار و فعالیت در این حوزه بسیار سخت است زیرا این مجموعه به عنوان چشم بینا، زبان گویای مردم و گوش شنوای جامعه به توسعه جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خبرنگار را فردی مظلوم، خستگی‌ناپذیر و قانع دانست و گفت: فعال در این عرصه دنبال تازگی و خلاقیت است و کسی که دارای این ویژگی داشته باشد قطعا فرهیخته است و می‌تواند عامل رشد باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه خبرنگار از خود می‌گذرد تا جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد افزود: باید تلاش این عزیزان را ارج نهاد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان متولی فرهنگ و ارشاد در جامعه این است که در کنار اصحاب رسانه باشیم گفت: در راستای تحقق همین وظیفه مهم نیز در کنار اصحاب رسانه خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد به توسعه استان کمک کنیم.

احسانی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد  به دنبال این هستیم کارهای بر زمین مانده را با سرعت پیش ببریم گفت: امید داریم اصحاب رسانه در این جمع ما را همراهی خواهند کرد.

وی از آغاز به کار پروژه موزه هنرهای معاصر در استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها سال‌ها بود که خاک می‌خورد اما به لطف پیگیری‌های استاندار عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اعتباری که برای این پروژه در سال 97 در حال برگشت بود در حال جذب است تأکید کرد: امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی گفت: در تلاش هستیم پردیس بزرگ سینمایی و تالار بزرگ شهر را هم راه‌اندازی کنیم که اتفاق خوبی برای استان رقم خواهد زد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاک رشد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موزه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود