Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:28:43 GMT

کارگردان «ثور» در جشنواره تورنتو تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۵۲۴۹

کارگردان «ثور» در جشنواره تورنتو تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، استاد جهان سینمایی مارول که امسال با فیلم طنز «جوجو خرگوشه» در جشنواره تورنتو حضور خواهد داشت، با دریافت جایزه کارگردانی راجر ایبرت تجلیل می‌شود.

تایکا وایتیتی که کارگردانی «ثور: رگناروک» را در کارنامه دارد در جشنواره فیلم تورنتو امسال برای نخستین بار فیلم ضدنفرت «جوجو خرگوشه» را که خودش در آن در نقش آدولف هیتلر بازی کرده، به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال جایزه ایبرت را دریافت می کند که برای تجلیل از فیلمسازانی اهدا می‌شود که مشارکتی فوق‌العاده در پیشبرد سینما دارند.

این جایزه در مراسمی که ۹ سپتامبر برگزار می‌شود به وایتیتی اهدا می‌شود.

کامرون بیلی مدیر هنری و از روسای جشنواره فیلم تورنتو از وایتیتی به عنوان یک ستاره راک یاد کرد که سینما درست در این لحظه به او نیاز دارد و از سبک طنزآمیز و بی‌اشتباه وی تجلیل کرد.

وایتیتی کارگردان فیلم، فیلمنامه نویس و بازیگر ۴۳ ساله نیوزیلندی و سازنده فیلم‌هایی چون «پسر»، «آنچه ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم» و «شکار انسان‌های سرگردان» است.

او قرار است «ثور ۴» را نیز کارگردانی کند. «ثور رگناروک» او ۸۵۰ میلیون دلار در دنیا فروش کرد. او در فیلم «جوجو خرگوشه» به دوران نازی‌ها رفته است. این فیلم که برای فاکس سرچلایت ساخته شده ابتدا در جشنواره تورنتو به نمایش درمی‌آید و بعد اکران جهانی‌اش را از ۱۸ اکتبر آغاز می‌کند. اسکارلت جوهانسون، ریبل ویلسون و سم راکول بازیگران این فیلم هستند.

پیشتر اعلام شده بود امسال مریل استریپ با دریافت جایزه بازیگر تورنتو تجلیل می‌شود و «پارتیسیپنت میدیا» نیز جایزه ایمپکت جشنواره را که به رسانه برتر اهدا می‌شود، دریافت می‌کند.

چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم تورنتو از ۵ تا ۱۵ سپتامبر (۴ تا ۲۴ شهریور) برگزار می‌شود.

کد خبر 4687874

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم تورنتو جایزه سینمایی کارگردان سینما نیوزیلند تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان فیلم کوتاه موسیقی نواحی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنامه تلویزیونی موسیقی کلاسیک حسین آهی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از اطلاعات آنلاین، دریافت جایزه اسکار توسط یک بازیگر مرد سیاه پوست در اوج مبارزات نژادی در آمریکا اتفاق مهمی محسوب می‌شد. قبل از پواتیه، هاتی مک دانیل به خاطر بازی در فیلم بر باد رفته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن گرفته بود. گزارش سی و ششمین دوره اهدای جایزه اسکار را به نقل از روزنامه اطلاعات ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بخوانید و عکس‌های سیدنی پواتیه هنگام دریافت جایزه اسکار را تماشا کنید.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895738

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس