Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:02:59 GMT

سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۵۴۱۸

سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی که پس از جدایی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با پیشنهاد مالی بسیار خوبی از تراکتور تبریز رو به رو شده بود، پس از مذاکره با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

هافبک شماره ۷ سال گذشته پرسپولیس با حضور در دفتر باشگاه شهرخودرو در تهران، قرارداد ۲ ساله‌ای را با این تیم امضا کرد و به زودی در تمرینات سرخپوشان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت نقل و انتقالاتی مالکان تیم‌های خصوصی تبریزی و مشهدی بر سر هافبک خلاق سابق پرسپولیس را حمیداوی از زنوزی بُرد و نماینده مشهد پس از مهدی رحمتی، یک برگ برنده دیگر رو کرد.

بیشتر بخوانید: 

خیلی هم بد نشد که اردوی خارجی نرفتیم/ فقط نصب گیت‌های ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) باقی مانده‌ است

ناصحی در لیست مازاد شهرخودرو قرار گرفت

برگزاری بازی‌های خانگی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) قطعی شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم