Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:23:31 GMT

مرگ 3 نفر بر اثر سقوط پراید به داخل رودخانه کاکارضا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۵۸۳۴

مرگ 3 نفر بر اثر سقوط پراید به داخل رودخانه کاکارضا

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راه استان لرستان امروز، هفدهم مرداد در جمع خبرنگاران، گفت:  بامداد امروز پنج‌شنبه، هفدهم مرداد یک دستگاه خودرو پراید که در جهت خلاف مسیر تردد می‌کرد، در محل پُل تخریب شده کاکارضا خرم‌آباد داخل رودخانه افتاد و سرنشینان آن فوت کردند.
وی افزود: اشتباه راننده پراید باعث این حادثه شده چرا که مسیر تردد این خودرو به‌خاطر تخریب پُل کاکارضا بر اثر سیل فروردین ماه مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، پُل کاکارضا دو سال پیش افتتاح شده بود و به‌خاطر جانمایی نامناسب سیل فروردین ماه امسال آن‌را تخریب کرد.

پیدا شدن جسد در رودخانه سزار

مجید شمس، سررست جمعیت هلال احمر شهرستان دورود نیز امروز، هفدهم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: جسد جوان 29 ساله دورودی (محمود لک) که چهار روز پیش با موتورسیکلت از منزل خارج شده بود در نزدیکی ایستگاه قطار قارون دورود در رودخانه سزار پیدا شد.
وی افزود: به‌دلیل گرفتار شدن جسد در وسط رودخانه سزار، جسد با کمک تیم جستجو و نجات سیلاب از آب خارج و تحویل اولیای دم شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سقوط پراید رودخانه کاکارضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید