Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:25:03 GMT

آئین پاسداشت روز خبرنگار در زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۵۸۸۰

آئین پاسداشت روز خبرنگار در زنجان برگزار شد

با حضور استاندار و برخی از مسئولان استان زنجان،آئین پاسداشت روز خبرنگار در زنجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; فتح الله حقیقی دیشب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در مجموعه گردشگری اکوی زنجان، برضروت برگزاری جلسات منظم مدیران و  رسانه ها تاکید کرد و گفت: همه باید این بها را به رسانه ها بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: عدم ارتباط مشکل اصلی بین مسئولان و رسانه ها محسوب می شود.

حقیقی ادامه داد: اینکه رسانه ها بنشینید ما اطلاعیه توزیع کنیم، شدنی نیست.

وی بیان داشت: هیئت اندیشه ورز رسانه های استان تشکل شود و برخی مدیران و نهادهای فرهنگی عضو آن باشند.

این مسئول گفت: اگر قرار است رسانه ها را کنترل کنیم باید احترام هم بگذاریم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیرانی که به مطالبات مردم و رسانه ها پاسخگو نیستند در ارزیابی ها این عملکرد گنجانده می شود،افزود: در امتیاز دهی تنها به چند مدیر زنجانی نمره ۱۰۰ دادم.

حقیقی گفت: اسامی خبرنگاران مستقل استخراج و تصمیم گیری لازم انجام شود و ۳۰ درصد مبلغ بیمه خبرنگاران مستقل را قبول میکنم.

وی افزود: هر خبرنگاری که ۵۰ درصد مبلغ بیمه خود را پرداخت کند استانداری نیز ۵۰ درصد پرداخت می کند.

این مسئول گفت: نسبت آگهی ها باید عادلانه بوده و ضروری است اسامی مدیرانی که اشتراک رسانه ها را قبول نمی کنند اعلام شود.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی انجمن صنفی خبرنگاران اظهار داشت:بیمه یکی از مشکلات مهم خبرنگاران محسوب می شود.

رضا رحیم‌پور با اشاره به اینکه بیمه 27 درصد تعیین شده برای خبرنگاران آزاد تعرفه بالایی محسوب می شود، ادامه داد: در آمد پایین خبرنگاران از دیگر مشکلات است.

وی برضرورت ایجاد یک تعاونی و یا واحد اقتصادی مختص خبرنگاران تاکید کرد و گفت: این موضوع کمک شایانی به افزایش درآمد خبرنگاران می کند.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان همچنین درباره استفاده از ظرفیت خبرنگاران در ادارات نیز گفت: مدیران کل می‌توانند برای مشاوره مطبوعاتی خود از اصحاب رسانه استفاده کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی محسوب می شوند که در جامعه تاثیرگذار هستند.

فاطمه کرباسی با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران در دستور کار  وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: تشکیل خانه مطبوعات به همین منظور بوده است.

وی افزود: فعالیت خانه مطبوعات از نظر وزارت ارشاد قانونی است و برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه و بسیج با برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" به دنبال جبران خلأ تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای امروز هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حمید دامغانی امروز در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی "مدرسه عشق" با اشاره به اینکه دشمن به‌‌دنبال فروپاشی اقتصاد ایران است اظهار داشت: انتخاب شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط رهبری نشان‌دهنده اهمیت مشارکت مردمی در حل مشکلات اقتصادی و تاثیرگذاری آن در سایر حوزه‌هاست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه خصوصی‌سازی نیز مقدمه‌ای در مشارکت مردمی است افزود: مشارکتِ همت، سرمایه و ابتکار مردم بسیار حائز اهمیت است و دولت نیز وظیفه دارد بسترسازی‌های لازم را برای ورود و مشارکت مردم فراهم کند تا جهش تولید و رشد اقتصاد رقم بخورد.

سردار دامغانی به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت رسانه در دنیای امروز اشاره و بیان کرد: یک رسانه قوی نقش به‌سزایی در عقب راندن دشمن دارد و در دنیای امروز کسانی‌ قوی هستند که از رسانه‌های قوی برخوردار باشند و یکی از شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان نیز به‌خاطر کارکرد رسانه‌ای بود.

وی اهمیت ساختارهای رسانه‌ای، تولید محتوای مناسب در عصر حاضر، کشف استعدادها و ضرورت تلفیق تولیدات‌ رسانه با هنر را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رسانه نقش‌آفرین و قوی همواره در جهت تولید محتوای فرهنگی و هنری با کمی و کیفی مناسب و حجم و کیفیت مناسب تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج با برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" به دنبال جبران خلأ تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای امروز هستند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های متعدد رسانه‌‌ای و تولید محتوا در گیلان، میزبانی هفتمین جشنواره‌ ملی "مدرسه عشق" به این استان‌ داده شد.

سردار دامغانی ادامه داد: این جشنواره دارای 10 محور اصلی بوده که در ادامه "نبرد غزه و فلسطین" به عنوان محور یازدهم به جشنواره اضافه شده و تاکنون 75 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره را کثرت آثار ارسال شده دانست و با بیان اینکه این تعداد اثار نشان‌دهنده مردمی بودن این جشنواره است خاطرنشان کرد: ایمان به ظرفیت‌های مردمی در هر عرصه‌ای با تاثیرات فراوان و جهش بالا همراه خواهد بود و لذا مسئولان باید به ظرفیت‌های مردمی ایمان داشته باشند‌.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر ضرورت اعتماد داشتن به جوانان گفت: مسئولان کمیته‌ها در این دوره از جشنواره مدرسه عشق از جوانان دهه هشتادی هستند که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام  دادند.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه امامین انقلاب نیز با ایمان به ظرفیت‌های مردمی، انقلاب اسلامی را حفظ و به پیروزی رساندند و این ظرفیت امروز می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد افزود: "امید و ایمان" دو نکته مورد تاکید در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب بوده زیرا امیدآفرینی باعث ایجاد انگیزه برای حرکت مردمی خواهد شد بنابراین راهبرد رسانه‌ای ما نیز در کنار نقد منصفانه و تذکر دادن و بیان نکات مثبت باید امیدبخشی به جامعه و تلاش برای اتحاد و همبستگی ملی برای خدمت به منافع ملی باشد.

وی ضمن تبریک 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی نشان داد که یک ارتش کاملا مکتبی با ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی است که وجه تمایز ارتش‌ِ ما با سایر ارتش‌های دنیا نیز بوده است.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • اجتماع اهالی هنر برای پاسداشت وعده صادق
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • پیام مردم زنجان به سپاه؛ دست مریزاد با‌بت انتقام + فیلم
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • مادران دارای ۳ فرزند فرصت ثبت‌ نام در بیمه رایگان کشاورزی دارند
  • اجتماع مردم و اهالی هنر در پاسداشت عملیاتِ تاریخی «وعده صادق»
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • آیین تکیه‌خوانی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه برگزار می شود