Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس آک بیگ گفت: احداث دیوار مرزی در مرز ایران و ترکیه در جهت کنترل تردد های غیر مجاز خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید و این دیوار هیچ خللی در روابط دوستانه دو کشور نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، ادریس آک بیگ در نشست خبری خود که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی آذربایجان غربی تشکیل شد گفت: پنجاه و یکمین نشست امنیتی بین فرمانداری ارومیه و والی حکاری امروز در ارومیه برگزار شد که در آن بر سر موضوعاتی همچون تروریسم و قاچاق در منطقه تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والی استان حکاری ترکیه افزود: به دلیل وجود گروهک های تجزیه طلب مختلف در مرز های دو کشور بیشترین مباحث این نشست و دیدار ها مبارزه و برخورد با این گروهک ها است و هر دو طرف نیز در این رابطه اقدامات خوبی انجام داده اند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: کشور های ایران و ترکیه دارای مشترکات زیادی از لحاظ فرهنگی و قومی دارند و این دیدار ها در پیشبرد اهداف فرهنگی 2 کشور نیز بسیار موثر خواهد بود.

 

وی به ساخت دیوار مرزی در مرز ایران و ترکیه اشاره و تصریح کرد: بی تردید احداث این دیوار و راه های مرزی را ادامه خواهیم داد و پروژه دیوار کشی تا پایان سال 2019 به پایان خواهد رسید.

 

آک بیک اظهار داشت: احداث این دیوار در کنترل و جلوگیری از تردد های غیر مجاز و تحرک تروریست ها در مرز بسیار موثر خواهد بود و هیچ خللی در روابط دوستانه 2 کشور نخواهد داشت.

 

والی استان حکاری ترکیه ادامه داد: دیدار ها و نشست های امنیتی برای بالا بردن امنیت مرز های 2 کشور برگزار می شود و امید واریم این امنیت در منطقه روز به روز افزایش یافته و سایه شوم تروریست از روی مردم دو کشور برچیده شود.

 

گفتنی است، در پایان این نشست خبری تفاهمنامه امنیتی ما بین فرمانداری ارومیه و والی استان حکاری ترکیه امضا شد.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار روزنامه خبرگزاری شبستان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان اردبیل کانون های مساجد حکاری ترکیه گروهک پژاک مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران

استاندار ایلام گفت: با هدف رفاه حال زوار اربعین، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین، اظهار کرد: در آینده نزدیک با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم عملیات این پارکینگ در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 745729

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی