Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: روز چهارشنبه ۱۴ ویلای غیرمجاز در حاشیه زاینده‌رود قلع و قمع شد.

‌برمک اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این طرح‌ها در اراضی ملی حاشیه زاینده‌رود مستند به ماده ۳ قانون حفاظت و بهره برداری با هدف جنگل‌کاری اقتصادی احاله مدیریت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روز گذشته با حضور رئیس دادگستری شهرستان سامان و عوامل انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان قلع و قمع ۱۴ ویلای حاشیه زاینده‌رود صورت گرفت.

اسلامی به تمام بهره‌برداران منابع طبیعی تاکید کرد: از هرگونه ساخت و ساز در اراضی موضوع قرارداد‌های جنگلکاری ماده ۳ اکیدا خودداری کرده و در صورت نیاز به احداث اتاقک کارگری برای اخذ مجوز به اداره کل منابع طبیعی استان مراجعه کنند، گرچه این طرح‌‎ها قابل خرید و فروش نیستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویلا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه و با دستور دادستانی ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد.

بر اساس این گزارش در روز دوم مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغی مبنی بر اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ توسط امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی پیشوا و با همراهی مأموران انتظامی در روستاهای «گلعباس» و «قوئینک زهری» تعداد ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، استخر، به صورت قطعه بندی و تفکیک به مساحت ۴۰ هزار مترمربع آزاد سازی و به حالت سابق بازگشت.

کد خبر 6081522

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل