Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شامگاه چهارشنبه، به دنبال جز و مد چندین بسته حاوی کوکائین در ساحل «بتلس» در «وست آوکلند» نیوزیلند ظاهر شد و پلیس به محل فراخوانده شد.

کولین پارمنتر، بازرس پلیس، در این خصوص گفت: «پس از اطلاع‌رسانی، پلیس در محل حضور یافت و حدود ۱۹ بسته در ساحل پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آزمایش معلوم شد محتوای بسته‌ها کوکائین بوده است». بنا به گفته پارمنتر، تخمین زده می‌شود ارزش خیابانی این بسته‌ها حدود سه میلیون دلار نیوزیلند (دو میلیون دلار آمریکا) باشد.

این بازرس پلیس در ادامه افزود: «احتمال کمی وجود دارد که بسته‌های بیشتری به ساحل بیایند و از مردم خواسته‌ایم به محض پیدا کردن بسته دیگر بلافاصله با ما تماس بگیرند. بعلاوه آنکه در روز‌های آتی گشت‌هایی را به ساحل اعزام خواهیم کرد تا در صورت ظاهر شدن بسته‌های دیگری مطلع شویم».

رسانه‌های محلی گزاش دادند که این بسته‌ها در داخل یک تور گیر افتاده و ظاهر پوشش آن‌ها نشان می‌دهد مدت طولانی در دریا بوده‌اند.

این نخستین بار نیست که در سواحل نیوزیلند مقدار زیادی مواد مخدر یافت می‌شود. در سال ۲۰۱۶ نیز ۵۰۰ کیلوگرم متامفتامین، به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون دلار نیوزیلند در ساحل شمال دور این کشور یافت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مسابقات اسب‌دوانی در ساحل انزلی

(تصاویر) مسابقات اسب‌دوانی در ساحل انزلی

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • (تصاویر) مسابقات اسب‌دوانی در ساحل انزلی
  • مهدی هاشمی‌نسب:
  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • زنجیره انسانی در ساحل نکا
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران