Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تاکید کرد: از این تعداد تاکنون یکهزار و ۶۰۰ پروژه تکمیل و بهره برداری شده است و  بنیاد برکت برای اجرای این تعداد طرح در چهارمحال و بختیاری ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بدنبال نشستهای فراوان مسئولان چهارمحال و بختیاری با مدیران ملی، سرمایه گذاری بنیادها، شرکت ها و نهادهای دولتی در این استان افزایش یافت.
وی یادآور شد: همین نشستها باعث شد تا در سال گذشته بیشترین سهم تسهیلات بانکی ارزانقیمت کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس ، توجهی به توسعه زیرساختهای این استان نشده است.
عباسی گفت: در دولت تدبیر و امید با تقویت وحدت بین مدیران و استفاده از ظرفتها گام هایی برای رفع محرومیتهای چهارمحال و بختیاری برداشته شد.
به گزارش ایرنا، وزیر کشور به مدت ۲ روز برای بررسی مسایل مختلف چهارمحال و بختیاری در شهرکرد حضور دارد.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اقتصاد مقاومتی پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری دوران دفاع مقدس شورای اداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در راستای افزایش بهره وری تولید و مصرف بهینه آب در استان اردبیل، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: به همراه مسئولین شهرستان نیر از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی روستا‌های این شهرستان بازدید داشتیم که اقدامات مناسبی در زمینه مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

وی افزود: با مشارکت مردم و حمایت‌های بنیاد برکت، ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی در روستا‌های شهرستان نیر به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل اظهار کرد: این اقدام با مشارکت مردم صورت گرفته و ضمن مدیریت مصرف آب در منطقه و افزایش بهوره وری در تولید محصولات کشاورزی باعث شده است زمین‌های دیم بیشتری به صورت آبی کشت شوند.

اصغری گفت: در راستای افزایش تولید و مشارکت مردم در استان اردبیل تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده اند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان چگنی