Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:48:33 GMT

عرصه خبر عرصه نحله‌ای خاص نیست بلکه عرصه قلم است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۷۵۹۷

عرصه خبر عرصه نحله‌ای خاص نیست بلکه عرصه قلم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت رنگین کمانی از رسانه ها در استان، اظهار کرد: عرصه خبر عرصه نحله ای خاص نیست بلکه عرصه قلم است.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در همایش استانی روز خبرنگار که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه به پویش «روز خبرنگار، روز گزارش عملکرد نیست» پیوسته است، در سخنانی کوتاه گفت: شما خبرنگاران، پرسشگران و زبان رسای جامعه هستید و نفس، نفس ما به فعالیت شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه الحمدلله در دوره مدیریت بنده، رنگین کمانی از رسانه ها در هر حزب و جناح سیاسی و با هر تفکری در استان فعالیت می کنند، افزود: عرصه خبر عرصه نحله ای خاص نیست بلکه عرصه قلم است و قلم نیز مقدس؛ خبرنگار باید ارزش قلم خود را بداند.

وی در ادامه با تأکید بر رعایت اصول حرفه‌ای از سوی خبرنگاران، تأکید کرد: خبرنگار می تواند در همه عرصه ها و حوزه ها برای آگاهی بخشی به جامعه ورود کند، اما حریم خصوصی افراد باید رعایت شود.

خبرنگاران ناظر بر عملکرد مسئولان هستند

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز در این همایش، با اشاره به جایگاه مقدس و ارزشمند خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگرانی هستند که در هر شرایطی مسائل جامعه و مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

محمد صادق حسنی با بیان اینکه خبرنگاران ناظر بر عملکرد مسئولان هستند، افزود: امروز عصر تبادل اطلاعات است و ما مسئولان باید آستانه تحمل انتقاد خبرنگاران را افزایش دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خبرنگاران با گزارش، انعکاس خبر و قدرت خود بسیاری از مسائل اجتماع و عملکرد مسئولان را کنترل می‌کنند و مسئولان باید درصدد حل تمام مشکلات مردم و بویژه قشر خبرنگاران باشد.

در انتهای این همایش که با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در گیلان، سرپرست استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد، از ١٥ نفر به نمایندگی از اصحاب رسانه استان گیلان بر روی سن تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان گیلان حریم خصوصی فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!

گویا به دنبال عدم رضایت وزیر از عملکرد ایران ایر، بزودی تغییراتی در هیات مدیره این هواپیمایی دولتی صورت خواهد گرفت.

به گزارش عصرخبر، بزودی محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت و ابوذر شیرودی مدیرعامل سابق هواپیمایی آسمان با حکم مهرداد بذرپاش به عنوان اعضای جدید هیت مدیره ایران ایر منصوب خواهند شد.

گفتنی است از مدتی پیش عملکرد هواپیمایی ایران ایر مغایر با منویات و خواسته‌های وزیر راه بوده و با انتقادات بسیاری همراه شده که اخبار منتشره در رسانه‌ها نیز از این موید این اخبار بوده است.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • سر سفره خدا خوش درخشید
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی