Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از گروگان‌گرفتن اعضای یک خانواده در جنوب تهران خبر داد. ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 11 روز گذشته فردی افغانستانی با مراجعه به مأموران کلانتری 168 سیزده آبان اعلام کرد پنج نفر از اعضای خانواده‌اش شامل والدین، برادر و خواهران ربوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در اظهاراتش به مأموران مدعی شد: فردی در نقطه صفر مرزی افغانستان و ایران با گرفتن مبلغ 12 میلیون تومان قرار شده خانواده‌ام را به تهران برساند اما بعد از رسیدن به تهران، آنها را به خانه خودش برده، ضمن حبس در خانه، درخواست دریافت 12 میلیون تومان پول دیگر برای آزادی آنها کرده است. 

با توجه به حساسیت موضوع، سریعاً مأموران عملیات کلانتری 168 سیزده‌آبان با هماهنگی‌های قضایی وارد عمل شدند و متهم را در منزلش دستگیر کردند همچنین خانواده شاکی نیز در خانه متهم حضور داشتند که همگی آنها به کلانتری دلالت داده شدند. 

سرهنگ عبدالوهاب علایی؛ رئیس کلانتری 168 سیزده آبان با اعلام این خبر گفت: برای متهم جداگانه و برای افراد ربوده‌شده که همگی به صورت غیرقانونی وارد خاک ایران شده بودند پرونده‌ای تشکیل شد.

تهران| کلکسیون جرایم در پرونده شرور خزانه/ از کور کردن تا زیر گرفتن مردم با خودرو + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یکی دیگر از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که «محمد عبدالکریم هنیه» نوه برادرزاده رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «شیخ رضوان» نوار غزه به شهادت رسیده است.

۲ روز پیش نیز «ملاک محمد هنیه» نوه خردسال اسماعیل هنیه بر اثر جراحت‌های وارده در نتیجه حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل فرزندان و نوه‌های هنیه به شهادت رسید.

در نتیجه این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ۳ پسر و ۳ نوه دیگر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده بودند.

خاندان هنیه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۶۰ شهید را در راه قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 6081411

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد