Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار خطاب به اصحاب رسانه استان گیلان به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الخالق اللوح و القلم

هفدهم مرداد یادآور واقعه تلخ حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید ناصری و شهید محمود صارمی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در افغانستان در مقابل اسلام متحجر و آمریکائی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند و به خیل شهداء‌انقلاب اسلامی پیوستند .

همین همراهی این دو شهید بزرگوار در این فاجعه تلخ و اسفناک نشان میدهد در خط مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکائی همان قدر که قدرت اسلحه کارساز است توانائی و روشنگری قلم نیز مهم و حیاتی است .

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی‎ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی‌ است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

از دیدگاه تعالیم والای اسلامی که مداد علماء را بر خون شهداء فضیلت و برتری می بخشد خبرنگاران نیز که قلم آنها روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است جایگاهی رفیع خواهند داشت زیرا همچون رسولان صدیق الهی که وظیفه خبررسانی درگاه باریتعالی را بر دوش می کشیدند خبرنگاران نیز روشنگران حق و حقیقت هستند .

خبرنگاران در مراحل مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص 8 سال دفاع مقدس ، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، هم‎دوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره )‌ و امام خامنه‎ای(مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده‎اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، شهید فرهاد رهبر و همچنین شهیدان جبهه رسانه‌ای استان گیلان، مهر تاییدی بر مجاهدت‎های آنان در این مسیر نورانی است.

این روزها دشمنان انقلاب اسلامی با نفوذ فکری و فرهنگی به بدنه نظام قصد تحریف خط سیرانقلاب اسلامی را از مسیر نورانی اهداف والای امام خمینی (ره) را در سر می پروانند و نخستین تلاشهای خود را برای نفوذ به افکار نخبگان، مدیران و عموم مردم را از بدنه رسانه ها آغاز کرده اند . خطری که رهبری معظم انقلاب مکررا بر آن تاکید کرده و دلسوزان انقلاب اسلامی را به مقابله با نفوذ ذیرکانه دشمن هشدار داده اند .

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی است که با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند .

از این جهت ، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی ،بصیرت‌افزایی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه ، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمایی , حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و هم چنین با احترام به مقام والای سایر شهدای عرصه رسانه و خبر علی الخصوص شهیدان جبهه رسانه استان گیلان، از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرّحِیمِ

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن آن با نمایش اقتدار آمیز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرامی باد.

فرزندان ملت بزرگ ایران در ارتش جمهوی اسلامی با هدایت بصیرانه امامین انقلاب، ارتش پراقتدار را در تراز یک ارتش انقلابی، مقتدر، مردمی ولایتمدار ارتقا دادند.

در این مقطع حساس تاریخی نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی، به صورت متحد و همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب با ایجاد امنیتی کامل در کشور سبب آسایش برای ملت بزرگ ایران و موجب امیدواری برای جبهه مقاومت در منطقه و آزاداندیشان دنیا شده اند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن نبریک و تهنیت به آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال دوام توفیق یکایک ارتشیان عزیز تحت عنایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت