Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:30:08 GMT

خرید آفریقایی بروژ رکورد کاوه و ایرانی ها را شکست

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۷۹۴۸

خرید جدید باشگاه بروژ باعث شد تا این تیم بلژیکی در کمتر از یک هفته بیش از 30 هزار نفر بر تعداد طرفدارانش در فضای مجازی افزوده شود.

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل وقتی باشگاه بروژ کاوه رضایی را از شارلروا با رقمی رکوردشکن به خدمت گرفت در کمتر از چند روز بیش از 20 هزار نفر بر تعداد افراد پیگیر صفحات مجازی این باشگاه در توئیتر، اینستاگرام، فیس بوک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اضافه شد که در نوع خود اتفاق جالبی بود.


این بار اما با گذشت نزدیک به یک سال طرفداران فوتبالدوست آفریقای جنوبی با ثبت رقمی بالاتر باعث شدند تا باشگاه بروژ از ثبت رکوردی جدید در جذب طرفدار خبر بدهد. در بیانیه جدید این باشگاه بعد از عقد قرارداد با پرسی تاو هافبک اهل آفریقای جنوبی آمده است:« با تشکر از تمام طرفدارانی که ما را در شبکه های مجازی دنبال می کنند باید بگوییم فوتبالدوستان افریقای جنوبی حسابی ما را سورپرایز کردند که باید از آنها تشکر ویژه ای داشته باشیم».


در این بیانیه ضمن اشاره به اضافه شدن 30 هزار نفر جدید به صفحات مجازی این باشگاه اشاره ای هم به طرفداران ایرانی کاوه رضایی شد.«البته این اولین بار نبود ما طعم چنین اتفاق خوشایندی را می چشیدیم چون فصل قبل هم با ورود کاوه رضایی، این تجربه را به دست آوردیم که با سیل بیست هزار نفر به صفحات مجازی روبرو شویم».


باشگاه بروژ در پایان مدعی شد بخش مدیا در تلاش است تا با احترام به تمامی اصول، قواعد و سنت ها در کشورهای مختلف، انتظارات طرفدارانش را در پوشش کامل اخبار و اتفاقات پیرامون ستاره های حاضر در این باشگاه را برآورده کند.

 

اف سی بروژ کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اف سی بروژ کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری

تمرین امروز سپاهانی ها در غیاب ملی پوشان برگزار شد

سپاهانی ها امروز در کمپ دو فردوس به تمرین پرداختند.

تصاویری از تمرین امروز سپاهان را می بینید:

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • در تصادفات نوروزی خراسان جنوبی ۹ نفر جان باختند
  • ۹ کشته و ۲۰۹ مصدوم در تصادفات نوروزی خراسان جنوبی
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست