Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه بان های استقلال می گوید این تیم برای شروع متفاوت لیگ آماده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال درباره قرعه آبی پوشان در لیگ نوزدهم گفت: قرعه برای ما فرقی نمی کند و باید در هر شرایطی با همه تیم ها بازی کنیم و همه تیم ها قابل احترام هستند. امسال لیگ قوی داریم و همه تیم ها خوب هستند اما ما استقلال هستیم؛ یک تیم با کادر و بازیکنان جدید و تلاش می کنیم هواداران در نهایت خوشحال و سربلند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: هر قرعه ای به دست آمده به آن احترام می گذاریم. ما باید لیگ را با شرایط مطلوب شروع کنیم. باید با نتیجه گیری خوب در هفته های اول به جمع کردن امتیازات بپردازیم. لیگ امسال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و نحوه عملکرد تیم ها یکی از رقابتی ترین لیگ ها خواهد بود و عقیده دارم که در این لیگ جای برخی مربیان و چهره ها مانند علی دایی خالی است. احساس می کنم قرعه خوبی داریم و می توانیم از این شرایطی که همیشه استقلال بازی های اول را از دست می داد، متفاوت شروع کنیم.


او درباره ضیافت شام شب گذشته استراماچونی بیان کرد: این مراسم به دعوت آقای استراماچونی بود. ایشان می خواست بازیکنان و دیگر اعضای تیم بیشتر با یکدیگر هماهنگ شود. مراسم شام ما یک کار حرفه ای بود و ایشان کار جالبی انجام دادند و روز قرعه کشی انجام شد و با یک تیر دو نشان زدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غلامپور استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!

به گزارش قدس آنلاین استقلال دو فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر عدم احراز شرایط حرفه‌ای از دست داد و از حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی قاره کهن محروم شد به همین خاطر هواداران این تیم یگر تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند شاهد هت تریک در ناکامی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا باشند. علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال هم چند ماه قبل در یک مصاحبه با صراحت گفت تا وقتی او این سمت را در اختیار داشته باشد اجازه نمی‌دهد استقلال از پیکارهای آسیایی حذف شود. حالا استقلال به روزهای سرنوشت سازی رسیده و کمتر از یک هفته دیگر تکلیف بخش وسیعی از قواعد مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف تا چهارشنبه

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام تیم‌هایی که می‌خواهند مجوز حضور در لیگ قهرمانان گرفته و پروانه حرفه‌ای به دست آورند باید مدارک لازم را تا پنجم اردیبهشت آپلود کنند. به این ترتیب استقلال که کادر مدیریتی اش قاطعانه می‌گوید از بابت مسائل مالی مشکلی نداشته و تا قبل از ۱۱ فروردین تمام موارد مربوط به این مرحله را دقیقاً همانطوری که کنفدراسیون می‌خواست بارگذاری کرده است، حالا تا پنجم اردیبهشت یعنی چهارشنبه هفته آینده فرصت دارد که اسناد مربوط به مالکیت این باشگاه را نیز ارائه  و ثابت کند که استقلال و پرسپولیس مالک مشترک ندارند. در واقع این سرعتی که طی روزهای اخیر در بحث واگذاری حداقل یکی از این دو باشگاه شاهد هستیم دقیقاً به خاطر آن است که تا چهارشنبه هفته آینده مدارکی ثبت شود که نشان بدهد استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان زیر نظر وزارت ورزش نیستند. پنجم اردیبهشت ماه آخرین مهلت برای بارگذاری کردن مدارک مذکور است و تکلیف صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال در آن تاریخ مشخص خواهد شد اما....

فرصت  ۴۱ روزه راستی آزمایی

تکلیف استقلال در این مرحله پنجم اردیبهشت روشن می‌شود اما بسیار بعید است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتهای هفته آینده به این باشگاه یا سایر تیم‌های ایرانی متقاضی مجوز حرفه‌ای بدهد چون در واقع از پنجم اردیبهشت ماه که مدارک بارگذاری شده و فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها برای رفع نواقص کمک کرد، تازه کار وارد مرحله راستی آزمایی می‌شود و ای. اف. سی حداکثر تا پانزدهم خرداد تکلیف تمام تیم‌ها را مشخص می‌کند. البته در این مهلت ۴۱ روزه نواقص کوچک باعث رد شدن درخواست مجوز نخواهد شد و در واقع اصل مدارک و بررسی‌ها روی همان مواردی است که تا پنجم اردیبهشت بارگذاری شده است. درواقع استقلال اگر می‌خواهد مجوز حرفه‌ای بگیرد باید خیال کنفدراسیون فوتبال آسیا را از بابت دو مسئله راحت کند. نکته اول بحث حل شدن مسئله طلبکاران خارجی این باشگاه و نکته دوم هم مالکیت مستقل در قیاس با پرسپولیس. سایر موارد نظیر آکادمی و ورزشگاه محل برگزاری مسابقات هم مهم هستند اما نه به آن اندازه که آبی پوشان را برای سومین مرتبه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند. در کنار همه این موارد یادمان نرود که مرحله راستی آزمایی یعنی اینکه ثابت شود تمام مدارک ارائه شده کاملاً با واقعیت منطبق هستند. البته این اصلاً به معنای بی‌اعتمادی کنفدراسیون نسبت به تیم‌های ایرانی نیست و در مورد تمام متقاضیان اجرا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان کار داعش در افغانستان
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم