Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:11:02 GMT

آغاز صندلی گذاری ورزشگاه تختی جم(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۲۵۴

عملیات نصب صندلی های ورزشگاه تختی جم از امروز رسما کلید خورد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه تختی جم یکی از ورزشگاه هایی است که برای میزبانی از لیگ برتر نوزدهم نقص هایی داشت. از این رو مسئولان جمی و مدیران باشگاه پارس جنوبی تمام تلاش خود را برای تجهیز این ورزشگاه به کار گرفتند و حالا عملیات تجهیز آخرین مراحل خود را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این به همت مسئولان باشگاه پارس جنوبی، شهرداری و اداره کل ورزش شهرستان جم و برخی دیگر از مسئولان چمن ورزشگاه تختی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و دوربین های مدار بسته نیز در استادیوم نصب شده بود. حالا نیز از امروز عملیات صندلی گذاری ورزشگاه جم آغاز شده است.


قرار است در فاز اول 5 هزار صندلی در ورزشگاه جم نصب شود تا رفته رفته تکمیل شده و این ورزشگاه در بحث شماره گذاری صندلی ها تجهیز شود. با این تفاسیر  همانطور که بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی اعلام کرده بود، ورزشگاه جم مشکلی برای میزبانی از رقابت های لیگ برتر نوزدهم نخواهد داشت.


گفتنی است؛ پارس جنوبی اولین میزبانی خوددر لیگ نوزدهم را در هفته دوم مقابل ذوب آهن انجام خواهد داد.

 

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار

به گزارش پارس نیوز، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپار مدینه هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان هستنند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و با زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که در دی سال گذشته انجام شود که به دلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم